Scheiden

Discussie in 'De lounge' gestart door Snoepkontje, 2 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik hoop ook dat het goed gaat met je...

2. Snoepkontje

2 feb 2016
    38
    0
    0
    NULL
    NULL
    Super bedankt voor de interesse dames! Heel lief dat jullie aan me denken.
    Hier is het momenteel rustig.
    Heel veel goede gesprekken gehad, ik heb hier elke dag een huilende man zin die er veel spijt van heeft.
    Hij heeft het gedaan om mij te kunnen vergeten omdat we vaak kleine ruzietjes hadden en in een sleur zaten en zij hem ineens de aandacht gaf is hij erin meegegaan..
    Ik ben nog steeds woest, maar aan de ene kant begrijp ik het wel.. Erg he
    Relatie was niet zo top meer, deden niet veel leuks samen alles was gewoontjes.
    Hij heeft het contact verbroken met haar. Ik heb gister nog een gesprek met zijn ouders gehad want ik ben meegeweest, die zijn ook boos op hem.
    En terecht.
    Hii zit in de knoop met zichzelf...
    Hij wilt verder met mij.
    Ik heb gezegt dat ik het rustig aan wil doen want ik moet bijna bevallen.
    Vandaag gaan we samen uit eten even tijd voor elkaar kijken hoe het loopt.

3. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Ik vind het maar raar. Hij was al veel verder dan vreemd gaan. Hij wilde scheiden. Hij was daar heel resoluut in. Wat heeft hem van gedachten doen veranderen?

4. sem frummel

sem frummel Fanatiek lid

21 okt 2011
    2.386
    1
    36
    verzorgende ig
    Bijzonder dat je je weer zo laat inpakken waarom is hij opeens zo van gedachten verandert en jij?

5. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Ik snap jou echt niet...
    Succes verder, dat je zo met je laat spelen onvoorstelbaar

6. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Wat wil hij hier aan doen? Want anders is de situatie over een paar maanden weer hetzelfde en gaat ie weer vreemd en wil hij scheiden.
    Dit is diezelfde vent als die bij jou zit te janken.

Waarom wil hij nu wel blijven? Is dat niet voor de verkeerde redenen? Hij had toch een relatie? Is die voorbij, of wil hij van 2 walletjes eten? Of heeft zij hem gedumpt en wil hij daarom toch maar weer bij jou terug? Misschien is hij wel geschrokken van de financiële consequenties (huis, alimentatie, etc.) en probeert hij het proces wat jij met je advocaat hebt opgestart, te verstoren.

Ik vind het in elk geval uiterst verdacht dat hij zo als een blad aan de boom omslaat.

En kijk maar eens in andere topics. Normaal ben ik heel erg van het 'tweede kans na vreemdgaan', maar wat hij heeft gedaan gaat veel verder.

7. Miracles

Miracles Fanatiek lid

20 apr 2014
    1.832
    16
    38
    Zoals hier boven...
    Ik heb t met je te doen meid....

8. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Ik denk dat zijn liefje hem gedumpt heeft... En tsjaa dan heeft meneer niks meer...

Dus komt hij maar weer bij jou terug... Maar dat duurt maar een paar weken hoor... Daarna ligt hij weer bij haar in bed

9. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    Oeii...dit is wel heel erg vreemd. Ik vrees ook dat zijn andere vriendinnetje hem gedumpt heeft.

Ik vind je ook vrij snel toegeven. Als ik lees hoe hij jou heeft behandeld, was dat voor mij genoeg om voet bij stuk te houden.
    Ik hoop niet voor je dat deze man je over een tijdje weer keihard laat vallen en het hele proces opnieuw begint. Maar ik vrees het ergste...

10. celia82

celia82 Fanatiek lid

14 apr 2009
    2.077
    0
    36
    Sorry is niet lullig bedoeld
    Je Hele verhaal want ik volg je ook een tijdje. Snap ik echt helemaal helemaal niet! Of het is niet waar.maar goed succes verder met alles

11. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Ik moet heel eerlijk zeggen, dat met de informatie, die we nu hebben, het ongeloofwaardigheidsgehalte wel stijgt. Maar dat komt denk ik vooral omdat dit voor ons lezers allemaal 'ineens' gebeurt. We weten niet wat er de afgelopen week is gebeurd en wat er allemaal besproken is.

Maar ja... het is maar 1 week... Dat is wel echt heel snel. Vier weken geleden wilde hij scheiden. 3 weken lang is hij heel resoluut geweest en heeft hij TS als grof vuil behandeld. Hij heeft al weet ik hoe lang een relatie met een andere vrouw. Vorige week was hij nog agressief tegen TS en nu heeft hij spijt.... Ik vertrouw het echt voor geen meter. Iemand speelt hier een vuil spelletje.

12. celia82

celia82 Fanatiek lid

14 apr 2009
    2.077
    0
    36
    Jaa het was allemaal heftig om te lezen je gaat je eigen verplaatsen enz.
    Paar dagen terug nog komt ze erachter dat hij vreemdging.
    En net Lees je dan ja gaan uit eten..oww ok??!!
    Ik maak me als lezer denk ik drukkker dan ts

13. celia82

celia82 Fanatiek lid

14 apr 2009
    2.077
    0
    36
    Dus dit!

14. mumija

mumija Niet meer actief

Dit. Ik moet ff m´n kaak oprapen..:$
    Maar goed, veel geluk.

15. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    Is dit dan het soort leven wat je voor ogen had? Waar je vroeger van droomde??
    Is dit wat je mee wilt geven aan je kinderen???

Sorry...Denk niet dat je een van deze vragen met ja kunt beantwoorden.
    En zo ja wens ik jullie alle geluk van de wereld toe.

16. Insomniac

Insomniac Fanatiek lid

24 jan 2015
    1.841
    780
    113
    Virtueel assistent
    Gelderland
    Couldnt agree more!

17. Eenkadootje

Eenkadootje Fanatiek lid

5 mrt 2013
    4.611
    2.405
    113
    Ik snap TS wel, ze moet bijna bevallen. Heeft nog een kleintje rondlopen.
    Op dit moment ervoor te kiezen, dat hij weer bij haar is, is de makkelijkste keuze. Of de relatie na een aantal maanden nog standhoudt, ach dat ziet ze vanzelf wel. En wie weet komt het toch nog goed.

18. ER14

ER14 Fanatiek lid

17 apr 2013
    3.127
    2
    0

Ik snap die redenering ook wel.

Het zou nooit mijn keus zijn hoor.. Maar kom op meiden, de afgelopen weken heeft ts niet veel zelfvertrouwen en daadkracht getoond. Ik vind deze afloop eerlijk gezegd een beetje in de lijn der verwachting liggen.

19. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Wat een kritiek.. Alsof het allemaal niet erg genoeg is. Ik denk dat het allemaal even moet landen en dat ts zich eerst maar eens moet focussen op de bevalling.

20. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Van een afstand zou ik zeggen; dat je erin trapt!
    Eerst bij haar t bed in duiken en dan bij jou in bed kruipen en van alles verwachten. Mag echt hopen dat hij daar condooms heeft gebruikt (ja ja hij zegt dat hij t niet heeft gedaan met dr)
    Ze heeft hen gedumpt wedde , en nu kan hij nergens terecht en komt hij weer bij jou lekker makkelijk

Maarrrr...

De realiteit is voor jou anders aangezien je hoog zwanger bent! Dit veranderd niet alles maar wel veel in hoe je er tegenover staat

Sterkte met alles.

Deel Deze Pagina