Scheiden

Discussie in 'De lounge' gestart door Snoepkontje, 2 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Hoe is het gisteren gegaan?

2. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    Hoe gaat het nu met je??

3. Snoepkontje

2 feb 2016
    38
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hij is nu al 2 dagen bij zijn ouders omdat ik hem gekwetst heb. Had gezegt dat hij wel heel makkelijk is om ons nu op dit moment in de steek te laten. Heb ook het idee dat deze kleine ongewenst is. Hij wilt nooit voelen als hij schupt, toont geen interesse wilt niks mee kopen. Deed me zeer dus heb mn gal gespuwd. Ook het feit dat hij nooit wou winkelen als onze peuter erbij was want die is lastig. En nu hij van me af wilt gaat hij wel lekker met hem winkelen en koopt cadeaus. Doet me pijn maar blijkbaar mag ik dat niet zeggen. Schuld word nu in mijn schoenen geschoven.. Ik laat hem.. Zie wel of hij thuis komt. Heb zelf de box in elkaar gezet want hij gaat liever weg en stappen. Hij haat me zei die. Ik zei dst ik hem dan niet bij bevalling wou. Het is een mooi moment, hoe kan hij me steunen als hij me haat?? 😔 Ik probeer nu hem te laten en me op mezelf te focussen want het is bijna zo ver.. Constant harde buiken door de stress

4. zogezegend

zogezegend Niet meer actief

Wat een zak zeg...nog een trap na
    Hoop dat iemand anders die je Jan vertrouwen je steunt bij de bevalling straks

5. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Ik kan zo moeilijk voorstellen dat er echt mannen zijn die zo met hun zwangere vrouw omgaan. Natuurlijk kennen wij het halve verhaal maar, en toch, ik vind het onvoorstelbaar. Ik wens je heel veel sterkte met alles en ik hoop dat je wel steun krijgt van familie en vrienden.

6. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hoe gaat het met je Snoepkontje?

7. Snoepkontje

2 feb 2016
    38
    0
    0
    NULL
    NULL
    Niet zo goed.. Ben weer afgevallen van de stress... Gister kreeg ik doodleuk een berichtje of hij nieuwe velgen kon kopen voor zijn auto voor 800 euro.
    Ik zei wat denk je zelf de baby komt ieder moment.. Moet nog paar dingen halen etc.
    Toen was hij boos want het is zijn geld.. Nou ja zeg we zijn nog getrouwd dus ook mijn geld , geld voor ons gezin.
    Zo zie je maar hoe erg hij aan zichzelf denkt.
    Hij komt donderdag weer naar huis ofzo want hij wilt niet meer op de bank liggen.. Nou en hij komt mooi niet naast mij in bed!
    Ik heb vanmiddag een afspraak bij de advocaat ik hou jullie op de hoogte

8. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Jeetje meid wat een ellende :( Wat een zak zeg! En inderdaad laat hem niet naast je kruipen hoor! Heeft hij al wat geregeld voor de scheiding? Goed dat je nu zelf ook een advocaat in de arm hebt genomen. Heb je iemand anders die je kan steunen bij je bevalling? Veel succes vanmiddag!

9. Eenkadootje

Eenkadootje Fanatiek lid

5 mrt 2013
    4.611
    2.405
    113
    Succes vanmiddag! Gaat er iemand met je mee?

10. Mamavanvier95

Mamavanvier95 Fanatiek lid

12 okt 2014
    3.483
    2.599
    113
    Vrouw
    Friesland
    Ik heb even het hele topic doorgelezen en wilde eigenlijk niet weer gaan zonder te reageren. Lieve ts, ik wil je heel veel sterkte wensen maar kies ajb voor jezelf, je zoontje en kindje in je buik. Jullie verdienen zoveel beter als dit! En inderdaad zoals vaker in het topic benoemd is, laat desnoods een familielid bij je zijn voorlopig voor jullie eigen veiligheid. Ik hoop dat er nog iemand is die je vertrouwd, die je kan steunen tijdens de bevalling.

Knuf

11. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.183
    16.521
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Nou inderdaad zeg.
    Dit is ook mijn gedachte,
    Ongelofelijk zeg.

12. Snoepkontje

2 feb 2016
    38
    0
    0
    NULL
    NULL
    De advocaat gaat alles regelen n krijg van de week een dossier thuis over wat ze heeft berekent qua kosten
    Hij is net thuis gekomen en hij zei dat hij het huis gaat verkopen en hij heeft zelf al een huisje gezien waar die een hypotheek op wil.
    Ik moet maar mee naar de bank om het te regelen
    Sta met mn bek vol tanden gewoon ik moet bijna bevallen en hij wilt me gewoon op straat zetten

13. Meral

Meral Fanatiek lid

1 mrt 2014
    1.105
    606
    113
    Jeetje, wat is dat voor een hond zeg. Dat is toch niet normaal? Heb je ook al contact met je huisarts opgenomen? Je kan het beste zoveel mogelijk instanties en bekenden inlichten. You never know.
    Volgens mij is hij ook niet gewend dat jij tegen hem in gaat he? Maar je doet het goed hoor, blijf op je strepen staan.
    Dikke knuffel, want het zal niet makkelijk zijn :(

14. Elmo

Elmo Niet meer actief

Houd hij er rekening mee dat jij recht hebt op de andere helft van het huis;). Hij moet jouw dan uitkopen dus niet tekenen.

Pas na dat je bevallen bent mag hij daar over na gaan denken. Hij kan je niet zomaar uit dat huis gooien.

Wat een oelewapper. Brrr.

Sterkte en heel veel kracht toe gewenst.

15. Snoepkontje

2 feb 2016
    38
    0
    0
    NULL
    NULL
    We hebben pas 5 maanden dit huis ....dus kosten koper niet eens betaald

16. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Hij is niet goed bij zn hoofd! Nee hoor laat je niet opjagen. Goede tip idd om de huisarts in te lichten. Laat mensen en instsnties met je meedenken en top dat je een advocaat hebt! Sterkte meid...

17. Elmo

Elmo Niet meer actief

Kan je het huis zelf betalen zo ja zou hem toch echt voor jan.. met de korte achternaam zetten.

Maar nee zoek wel alvast een huurwoning zo dat je weg kan als het huis verkocht woord. Hebben jullie een garantie fonds in je hypotheek dat zie ik hier wel eens voor bij komen dat dan (rest schuld of zo verzekerd is)

Zo te lezen gaat het een pittig gevecht worden. Maar als het dan toch moet zou ik proberen om om toch meteen al goed afspraken met hem te gaan maken zo dat jij er ( ongeschonden uit kan komen)

Alimentatie wel idd eisen maar ken genoeg verhalen waar van dan de man dan in eens zijn baan kwijt raakt en in eens in de ww terecht komt en zo onder zijn alimentatie probeert uit te komen. Soms zijn er sluwe vossen.

18. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.158
    35.818
    113
    Ik vraag mij dan eerlijk gezegd wel af of er niet iets is gebeurd? Hoe kun je in hemelsnaam zo je zwangere vrouw op straat willen zetten?

19. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hij kan zoveel willen....egoïst. Huis staat op jullie beiden naam toch? Kan 1 van jullie beiden er blijven wonen? Hij moet je sowieso uitkopen als hij er wil blijven en jij weg moet. Of andersom natuurlijk. Laat je niet opnaaien hoor! Hij krijgt echt dat huis niet zomaar in de verkoop in z'n eentje!

Schakel nu inderdaad zoveel mogelijk hulp in. Vrienden, familie, huisarts. Is je naaste omgeving al op de hoogte dat hij wil scheiden?

20. Lisa2

Lisa2 Fanatiek lid

21 apr 2013
    3.539
    1.551
    113
    Wat een nare situatie zeg.

Heb je hem ook gevraagd waarom hij ineens zo doet? Waarom hij ineens wil scheiden en dan gelijk op zo'n vreselijke manier. Want als je wil scheiden omdat het samen niet meer gaat kan dat toch eerst wel normaal worden geprobeerd, zeker als je hoogzwanger bent.
    Kan je niet proberen een rustig gesprek met hem aan te gaan en er proberen rustig over te praten? Hij reageert namelijk alsof jij hem weet ik veel wat hebt aangedaan.

Heel veel sterkte ts.

Deel Deze Pagina