Hij ontkent van alles maar weet niet dat ik het zwart op wit heb staan wat hij zn zus stuurde Ik ga hem er persoonlijk mee confrontere
Jeetje wat erg. Nou das mooi heeft hij gelijk een huis waar hij naar toe kan als jij maandag de sloten laat veranderen. Wat een misbaksel. Sorry hoor maar de enige manier om hem a. te laten zien wat hij mist en b. rust voor jezelf te creëren is heb er uit zetten voor een tijdje. Je moet bijna bevallen. Dit kan zo toch niet. Vind het echt vreselijk voor je!
Wat verschrikkelijk voor je.. Ik snap echt niet dat mensen tot zoiets in staan zijn. Je man en een vriendin. Heel veel sterkte.
Oooh ik zou niet zo geschokt moeten zijn, maar allemachtig! Je man met een vriendin en nog liegen ook! Brrr wat een enge, nare, vieze mensen Heel veel sterkte meid, wat zul jij gekwetst zijn.
He gatver dus toch!! En dan nog een gezamenlijke vriendin! Lekkere griet dan zeg!! Veel sterkte nogmaals en regel steun/hulp.
De hele nacht nachtmerries gehad Al mn zoon wakker is rij ik naar haar huis kijken of zijn auto er staat Is 45 min rijden maar heb het dr voor over ik moet het echt zeker weten.
Wat een verhaal zeg.... heel veel sterkte. Ik zou ook aan de advocaat vragen wat je moet doen met het geld, want enerzijds koopt hij nu allemaal dure spullen, maar anderzijds brengt hij ook meer geld binnen. Nu het jullie geld nog is, mag hij het niet zomaar uitgeven, want er moet straks geld verdeeld worden. Maar als de rekening bevroren wordt, kun jij misschien ook niks meer straks...
Ja, daar was ik al bang voor ... Stelletje misbaksels. Nou, ontzettend veel sterkte, probeer, hoe moeilijk het ook is, je hoofd een beetje koel te houden voor jezelf en voor de kinderen. Hij is jou stress duidelijk niet waard. Je zal zien dat je hier veel sterker uitkomt. Maar wel jammer dat je op deze manier weer een stukje meer mensenkennis krijgt
Naaa!!!!!! Nu heb jij de touwtjes in handen en eindelijk duidelijkheid!! Belangrijk voor nu.... je aankomende bevalling en je andere kindje!! Zorg dat dit goed geregeld is zoals jij dat wil Hij heeft hier nu ff weinig over te zeggen eigen domme schuld Wat een loser zeg...
Ik zou eerst alles opzij zetten, (papierwerk mbt huis, financiele gegevens, inschrijving huurwoning, alles!) dan een plan maken en als alles klaar is/ hebt, dan pas confronteren. Zet je woede opzij en reageer verstandelijk!
Ik heb hem betrapt bij haar. Foto gemaakt van zn auto. Hem geconfronteerd.. Hij heeft het toe. Het is pril alleen gezoend geen seks gehad.. Ik typ t later wel ff want ben het een en ander aan t regelen
Geen seks gehad als ie altijd bij haar zit, zelf nu is ie nog niet mans genoeg om de waarheid te zeggen. Verrassend. Sterkte xxx
Klinkt bekend. Dat zei die van mij ook. Ik had echter ook bewijzen dat dat niet zo was. Ik snap dat nog steeds niet, nog meer leugens terwijl ze al betrapt zijn. Tssss geen gied woord voor over. Voor die vrouw ookniet trouwens.
Dus toch. Geen seks? Ja natuurlijk, dat geloven we direct. En dan ook nog met een vriendin van jou. Wat een ongelooflijke eikel. Alles regelen en dan zijn koffers bij die snol op de stoep zetten. Veel succes ermee. Eens een leugenaar en vreemdganger...