Tussen mij en mijn partner gaat het op het moment behoorlijk slecht. We nemen geen tijd meer voor elkaar en willen daar nu verandering inbrengen. Het enige nadeel, hij heeft helemaal geen inkomen ivm hoge schulden (zit in schuldsanering) en ik heb ook geen hoog inkomen. We willen graag om de week een 'date-dag' inplannen en onze dochter bij oma opa brengen. Hebben jullie ideeën wat je zou kunnen doen, wat niet direct behoorlijk duur is? Af en toe uit eten probeer ik uit te besteden maar kan niet 2x per maand. Iets als een thee-museum vinden we beiden leuk, maar dan houdt onze inspiratie ook op. We wonen in het Hoge noorden, wie weet heeft er iemand plaatselijke, budgetvriendelijke tips??
Lekker samen wandelen, desnoods picknicken in het bos (nu een beetje te koud) Thuis een leuk spelletje spelen Avondje bowlen Bios Sauna Maak gebuik van bijv. Vakantieveilingen of social deal. Je hoeft natuurlijk niet perse de deur uit voor een 'date-dag'. Je kan ook thuis leuke, gezellige dingen doen, hapje, drankje etc..
Thuis 'uit eten' Dus zelf iets echt lekkers maken en sjiek opdienen met kaarsen en alles erbij. Netste kleren aan, alsof je echt in een sjiek restaurant zit.
Samen wandelen of fietsen. Lekker koken voor brunch, lunch, high tea of avondeten. En 's avonds als baby in bed ligt, kaarsjes aan, wijntje inschenken, film kijken of spelletje doen (en telefoon en iPad weg leggen )
Wat wij wel eens doen en wat weinig geld kost; - Samen sporten, wij vinden hardlopen heel leuk. Maar je kan ook wandelen of fietsen. - Stokbroodjes met tapenades en lekkere dingetjes, fles wijn en dan een filmpje kijken. - Bioscoop - Met vrienden borrelen - Rond slenteren in een andere stad (met trein kaartjes van de kruidvat)
Wij hebben morgen een dagje samen en gaan wandelen, Totaal 15 kilometer, halverwege gaan we een kop koffie drinken bij een restaurantje in het bos, en als we terug zijn gaan we lunchen in de stad. Kost weinig, zeker als je gewoon broodjes koopt en thuis samen lekker gaat eten, maar wel heel wat tijd om lekker samen te praten.
Samen op (salsa)dansles? Hoeft niet duur te zijn (iig goedkoper dan uit eten) en je bent samen actief bezig (en hebt iets te showen op de volgende bruiloft).. Of een spelletjescompetitie thuis, samen een klusprojectje in huis aanpakken, iets koken wat je nog nooit gemaakt hebt en dan uitgebreid tafelen..