scheiding bij zwangerschap 8 weken

Discussie in 'Alleenstaande moeders' gestart door dverheul, 15 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dverheul

dverheul Actief lid

14 jan 2010
    315
    0
    0
    tuincentrum medewerker
    pernis
    toen wij na onze 2e ivf dit keer icsi zwanger waren waren we dolgelukkig en nu na 8 weken ging die bij mij weg.
    ben inmiddels 17 weken en hij toont echt 0 interesse in mij maar verwacht wel dat ik spring voor hem.dat maakt mij zo kwaad he grrrrrrrrrrrrr

2. zogezegend

zogezegend Niet meer actief

eerst gefeliciteerd met je zwangerschap!! spannend allemaal, en iets heel moois om naar uit te kijken.

jammer dat hij na alles wat jullie hebben doorstaan bij je weg is, en geen intresse naar je toont, maar wat ik niet begrijp is dat hij verwacht dat jij direct voor hem springt wat bedoel je daarmee? ik zou hem in zn sop laten gaar koken...

3. Gefeliciteerd met de zwangerschap. Als hij bij je weg gaat, hoef je echt niet meer voor hem te gaan springen hoor.

4. dverheul

dverheul Actief lid

14 jan 2010
    315
    0
    0
    tuincentrum medewerker
    pernis
    hey allemaal,
    Mannen zijn zowiezo wat nuchterder.
    als je uit elkaar gaat begrijp ik dat je een bepaalde afstand heb en ja ik wil teveel contact denk ik.
    hij wil graag co ouderschap en op zich sta ik daar wel voor open alleen niet geheel op de manier hoe hij dat op wilt gaan vullen als hij werken is.
    het is nog zoveel onzekerheid.
    huis moet te koop
    ouderschapsplan
    blablabla
    het is allemaal zoveel onderkerheid en ik kan daar moeilijk mee omgaan.

5. Vagans

Vagans Niet meer actief

Dan zou ik zowiezo zorgen dat hij niet het gezag krijgt! Dan heb je nog een beetje dat je het zelf in goede banen kunt leiden! Anders moet je aan hem toegeven, zelfs als je het er niet mee eens bent.

Verder natuurlijk van harte gefeliciteerd!!!! En ontzettend vervelend van de breuk!

6. Smurf1985

Smurf1985 Niet meer actief

Misschien heel hard wat ik ga zeggen hoor,maar HIJ kiest ervoor om weg te gaan,dus hij bepaald nu ook voor het kindje.. gescheiden ouders dus. Wat al moeilijk genoeg is.
    Hij kan ook een verantwoordelijke vader zijn met de standaard omgangsregeling van 2 weekenden in de maand.
    Hou je vast aan jouw ideeën en meningen,en laat je niet omver l*llen!

Heel veel succes en sterkte!

7. missiej

missiej Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.232
    0
    36
    NULL
    NULL
    jij mag trouwens in het begin eisen dat hij jullie kindje niet 50-50 of bepaalde weekenden krijgt...vooral als je bv gaat geven is het van belang dat jij en je kindje een goede band hebben... en met vader kan dit opgebouwd worden met een paar uurtjes eerst bij jou thuis en later bij hem thuis.. nog niet uit logeren en na een paar maand kijken voor een omgangsregeling... succes met alles

8. Vagans

Vagans Niet meer actief

Tsja, Yara is nu 10 maanden en gaat ook echt niet zonder toezicht naar haar vader toe. Tis ook zo eentje die nooit interesse in zn dochter getoond heeft en dr uberhaupt niet eens kan verzorgen...

Ik ben van mening dat als ik mn kindje niet uit kan leggen waarom mama weg gaat (en weer terug gaat komen) ik ook niet weg ga!

9. lilia

lilia Actief lid

9 mrt 2010
    184
    0
    0
  10. Nog even een vraagje, wat wel van belang is. De omgangsregeling, gaat dat niet alleen op, als hij het kind erkent? Als hij het kind niet erkent, dan heeft ie 0,0 recht op omgangsregeling. Hoe zit het met de alimentatie?

11. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.309
    36.175
    113
    @dinh: volgens mij als het kindje tijdens een huwelijk is verwekt, is hij automatisch erkend als vader en heeft hij ook automatisch gezag?

12. dverheul

dverheul Actief lid

14 jan 2010
    315
    0
    0
    tuincentrum medewerker
    pernis
    ik heb het nagekeken en idd het gezag is bindend!

Deel Deze Pagina