HHB: haat, liefde of neutraal

Discussie in 'De lounge' gestart door bolkje, 19 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

huishoudbeurs

1. Ik ben geweest en ik vond het geweldig

2. Ik ben geweest en ik vond het afschuwelijk

3. Ik ben geweest en ik was neutraal

4. Ik ben nog nooit geweest maar het lijkt me geweldig

5. Ik ben nog nooit geweest maar het lijkt me afschuwelijk

6. Ik ben nog nooit geweest en het lijkt me mwoah

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. De huishoudbeurs doet wat met vrouwen :p De een haat het, de ander is er dol op.... Ik geloof dat ik geen enkele vrouw ken die er neutraal over is :p

Of zijn die er wel? ;)

2. sanna1986

sanna1986 Niet meer actief

Ja hoor ik heb er geen mening over :p

3. mrien

mrien Actief lid

24 aug 2014
    185
    0
    0
    NULL
    NULL
    ook neutraal, nooit geweest ook

4. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Het lijkt me de hel op aarde, dat soort dingen zijn echt niet aan mij besteed :p

5. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Ooit eens geweest, niet echt een mening over eigenlijk.

6. Carino

Carino Fanatiek lid

2 feb 2011
    4.277
    0
    36
    Ik heb altijd het gevoel dat de meest saaie vrouwen daar naar toe gaan. Ik ken veel leuke vrouwen maar ik ken er geen eentje die daar heengaat. Dat bevestigt mijn gevoel een beetje.

De naam alleen al :(:D Nieuwe huishouddoekjes testen ofzo?

7. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    ik ben er 1 keer geweest nadat al mijn vriendinnen mij vertelde hoe ontzettend geweldig het wel niet was daar, en mijn mening ik vond het okay, niet geweldig ook niet vreselijk, maar echt superblij werd ik er ook niet van dus is dit neutraal genoeg :D

8. mamavanmimi

mamavanmimi Fanatiek lid

13 mei 2010
    2.802
    777
    113
    Tussen de fruitbomen
    Ik ben vorig jaar een keer geweest. Meer omdat ik zoiets had van dat moet je toch een keer gezien hebben. Het bevestigde mijn gevoel wel dat het eigenlijk niks voor mij is. Een hoop gedrang om wat..... ..? Wat gratis prulletjes?
    Het was eens en nooit weer:D

9. Miss Appletree

Miss Appletree VIP lid

21 mei 2013
    5.119
    193
    63
    Somewhere out there
    Jaren geleden een keer bij hhb geweest. Wat een drukte! Zou er nu niet meer naar heen gaan. Uiteindelijk bepakt en bezakt ergens gaan zitten met een bakkie leut en lekker mensen (lees: vrouwen kijken) die al zwetende volgestouwde trolleys en andere tassen op wieltjes mee aan het torsen waren. De diehard hhb-ganger zeg maar. Wat een geweldige types zie je daar. En je moet ook niet bang zijn om een blauw plek te krijgen, want diezelfde overjarige hhb-dames duwen je gewoon alle kanten op.

10. Novastar

Novastar Fanatiek lid

9 jan 2014
    4.538
    1.171
    113
    Vrouw
    Pedagoog
    Noord-Brabant
    Ik ben er nooit geweest en ik zal ook niet snel gaan. Afschuwelijk lijkt me een groot woord maar ik houd niet van drukte en niet van vrouwendingen dus aan mij is het gewoon niet besteed. Negen maanden beurs trouwens ook niet. Commercieel gedoe.

11. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Ik ben vorig jaar voor het eerst geweest samen met mijn man en wij vonden het eigenlijk wel leuk :D! Daarom gaan we (mijn man en ik) dit jaar weer. Maar om nou te zeggen ik vond het geweldig? Nee dat nou ook weer niet, wel leuk genoeg voor herhaling, maar zal toch stemmen op ik vond het geweldig want dat komt het meest in de buurt.

12. En bedankt he? :D Waar vind je die geweldig leuke niet-saaie vrouwen dan?? Op de kama sutra beurs ofzo? :p

13. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    jaaaa :D ik vind het geweldig daar! ga nu voor de 5e x op rij en elke keer is het weer een heerlijk dagje uit

14. SDonya

SDonya Niet meer actief

Ik ben helemaal niet saai!! :p

Maar ik vind het icm de 9 maandenbeurs, echt super leuk! Heb het altijd naar me zin! Dit jaar word de derde keer!

15. Novastar

Novastar Fanatiek lid

9 jan 2014
    4.538
    1.171
    113
    Vrouw
    Pedagoog
    Noord-Brabant
    Haha! Daar ben ik dan wel weer een keer geweest! Maar dat vond ik ook commercieel gedoe. Moest het wel een keer gezien hebben. 😄

16. Carino

Carino Fanatiek lid

2 feb 2011
    4.277
    0
    36
    Haha, maar ik las net je andere topic en jij gaat voor zo mogelijk gratis meuk, dus daar komt je spaarders mentaliteit kijken :D Vind je het echt leuk of gaat het je om de buit?

Kama sutra is ook niet echt mijn publiek denk ik, al zou ik dat liever doen dan de huishoudbeurs.

17. Eylem

Eylem Niet meer actief

Ik dacht dat je Heel Holland Bakt bedoelde, haha.

Neutraal, ben er nooit geweest, maar ook geen behoefte aan. Houd niet van mensenmassa's. En dit gewéldige filmpje van Koefnoen zegt voor mij al genoeg :D https://www.youtube.com/watch?v=cUf17Z4A23A

18. dolley

dolley Bekend lid

24 sep 2013
    586
    104
    43
    NULL
    NULL
    Ik ben er nog nooit geweest maar zoiets is ook helemaal niks voor me. Mij niet gezien daar.

19. Ik vind vooral de buit inderdaad leuk :D Daar gaat mijn bespaar-hartje wel sneller van slaan ja :D

20. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Ik ook! Ik wil er nog niet dood gevonden worden...:)

Deel Deze Pagina