Hallo allemaal, Voor het eerst hebben wij een huis gekocht en zijn er zaken die geregeld moeten worden. Maar man man man wat een keus . Nu hebben we een aantal zaken geregeld maar er is nog 1 ding : een woonverzekering. Inboedel en opstal We hebben de keus gemaakt tussen u.nive en ohra, maar nu ben ik nieuwsgierig of 1 van jullie ervaring heeft met deze verzekeraars. Wie zouden jullie wel of juist niet aan kunnen raden? Wat wij belangrijk vinden is een goede en snelle afhandeling en goede klantenservice. Wat voor iedereen geld is ook een dergelijke dekking uiteraard Wie kan hierbij helpen?
Wij zitten nu bij Reaal, die had een meer uitgebreide dekking dan Univé (juni 2013) Maar Univé was ook prima hoor, altijd snel geholpen. Bij ons in de buurt zit zo'n kantoor, kun je ook zo even langslopen en heb je een vast contact persoon. Ideaal. Ik ga binnenkort weer eens even vergelijken, stap regelmatig over (met alles trouwens, energie, zorgverzekering, telecom, scheelt echt enorm!) Ohra ken ik verder niet.
Ik heb geen ervaring met deze verzekeraars. Maar onze hypotheek adviseur heeft alles geregeld, misschien kan dat bij jullie ook? Alle verzekeringen ( opstal, inboedel, brand, rechtsbijstand, wa ) kosten ons 54 euro per maand.
Wij zitten bij unive. Idd een kantoor in de stad dus voor vragen kunnen we zo binnenlopen. Vind ik fijner dan aan de telefoon hangen.
Bedankt voor jullie reacties! Independer is helaas niet zo 'indepent' als je zou willen! Wij hebben de knoop doorgehakt en hebben gekozen voor ohra na alle voorwaarden naast elkaar te hebben gelegd!
Heb je gekeken of je bij een verzekering misschien werkgeverskorting krijgt. Wij betalen 34 euro voor: Opstal Inboedel Allrisk WA Rechtsbijstand Tuin Extra glas (serre) Ik krijg korting via mijn werkgever bij Centraal Beheer.