Zie door de bomen het bos niet meer!

Discussion in 'De lounge' started by Kiekeboe4, Jan 14, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kiekeboe4

Kiekeboe4 Niet meer actief

Hallo allemaal,

Voor het eerst hebben wij een huis gekocht en zijn er zaken die geregeld moeten worden. Maar man man man wat een keus .

Nu hebben we een aantal zaken geregeld maar er is nog 1 ding : een woonverzekering. Inboedel en opstal

We hebben de keus gemaakt tussen u.nive en ohra, maar nu ben ik nieuwsgierig of 1 van jullie ervaring heeft met deze verzekeraars. Wie zouden jullie wel of juist niet aan kunnen raden? Wat wij belangrijk vinden is een goede en snelle afhandeling en goede klantenservice. Wat voor iedereen geld is ook een dergelijke dekking uiteraard

Wie kan hierbij helpen?

2. Rozaly

Rozaly Bekend lid

Apr 26, 2011
    736
    0
    16
    Wij zitten nu bij Reaal, die had een meer uitgebreide dekking dan Univé (juni 2013) Maar Univé was ook prima hoor, altijd snel geholpen. Bij ons in de buurt zit zo'n kantoor, kun je ook zo even langslopen en heb je een vast contact persoon. Ideaal.
    Ik ga binnenkort weer eens even vergelijken, stap regelmatig over (met alles trouwens, energie, zorgverzekering, telecom, scheelt echt enorm!)

Ohra ken ik verder niet.

3. Ganesh

Ganesh Bekend lid

Jan 21, 2014
    500
    2
    18
    Werk, gezin, boeken
    Zuiden
    Ik heb geen ervaring met deze verzekeraars. Maar onze hypotheek adviseur heeft alles geregeld, misschien kan dat bij jullie ook? Alle verzekeringen ( opstal, inboedel, brand, rechtsbijstand, wa ) kosten ons 54 euro per maand.

4. Afkes 10tal

Afkes 10tal Fanatiek lid

Mar 4, 2013
    1,352
    737
    113
    Heb je independer al geraadpleegt?

5. Khaleesi

Khaleesi Niet meer actief

Wij hebben ASR. Netjes en snel!
    Meer kan ik er niet over zeggen

6. Bloem93

Bloem93 Niet meer actief

Wij zitten bij Inshared, zijn er zeer tevreden over!

7. brownielover

brownielover VIP lid

Mar 9, 2009
    8,177
    3,055
    113
    Nederland
    Wij zitten bij unive. Idd een kantoor in de stad dus voor vragen kunnen we zo binnenlopen. Vind ik fijner dan aan de telefoon hangen.

8. Kiekeboe4

Kiekeboe4 Niet meer actief

Bedankt voor jullie reacties!

Independer is helaas niet zo 'indepent' als je zou willen!
    Wij hebben de knoop doorgehakt en hebben gekozen voor ohra na alle voorwaarden naast elkaar te hebben gelegd!

9. Devilschase

Devilschase VIP lid

Dec 1, 2007
    21,170
    8,160
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Heb je gekeken of je bij een verzekering misschien werkgeverskorting krijgt. Wij betalen 34 euro voor:

Opstal
    Inboedel Allrisk
    WA
    Rechtsbijstand
    Tuin
    Extra glas (serre)

Ik krijg korting via mijn werkgever bij Centraal Beheer.

Share This Page