heey meiden, mijn vriend en ik zijn al 3jaar bij elkaar, en we houden echt heel erg veel van elkaar, en natuurlijk mega veel van onze dochter. Ik heb al aardig wat realties gehad en die zijn nooit zo goed verlopen, door de meeste werd ik geestelijk kapot gemaakt. maar nu helemaal nix, we hebben echt een hele goeie relatie, geen jaloezie, heel weinig ruzie. ik doe mijn dingen en hij ook, en we doen dingen samen en met de kleine, maar toch twijfel ik nog wel eens of het wel goed zit. we hebben er de laatste tijd veel gesprekken over gehad, maar ik weet niet wat het is, door dat het allemaal zo makkelijk gaat twijfel ik of het wel goed gaat. wie ken mij helpen, of heeft dit ook wel eens gehad.
Ik ken dat wel hoor. Het gevoel van het gaat zo goed, wanneer gebeurd er iets vreselijks? Dan wordt je onzeker omdat alles lekker loopt. Vertrouw op jezelf, op jullie als gezin. Hou je van hem? Is hij wat je nodig hebt? Dan is het toch prima! Soms gaan dingen gewoon écht goed.
ja je verwoord het helemaal goed, zo pfff dat is eruit heel mijn leven lang gaat alles al fout(op onze dochter na dan ) dus zit idd te wachten tot het een keer fout gaat. k hou heel veel van m en ons gezinnetje we willen zelfs over 2 jaar trouwen, maar ben idd ineens heel erg onzeker. en is hij wat ik nodig heb, nou ja hij mag soms wel eens wat volwassener worden, maar verder is die perfect.
Geldt dat niet voor alle mannen...? hihi Ik heb het zelf niet, maar ken wel iemand die ook zo denkt als ze in een goede relatie zit. Vaak 'verpest' ze het dan zelf of ze gelooft er niet in. Erg jammer. Ik hoop dat jij wél durft te vertrouwen op je relatie. Succes!
ik wil er ook echt in vertrouwen en zal ook zeker mijn best doen, ben niet zo iemand die het snel opgeeft hoor, doe er wel mijn best voor. maar ik denk dat we een beetje in een sleur zitten. ben blij als we vakantie hebben in september kunnen we echt met zijn 3e zijn
Daar dacht ik dus ook al aan. Dat van die sleur, dan kun je langs elkaar heen leven, de ander intresseert je niet zo en dan krijg je dus ook geen ruzie want t boeit toch allemaal niet. Maar het kan natuurlijk ook zo zijn dat je gewoon n goede relatie hebt. In veel relaties, zo ook de onze, gaat het met ups en downs. Periodes dat het geweldig gaat en periodes dat t minder is. Maar zolang je van elkaar houdt, gesprekken niet uit de weg gaat en niet meteen de benen neemt in een mindere periode komt alles weer goed.
Oh ik heb dat ook vaak hoor. Niet alleen over mijn relatie, maar ook over vriendschappen en mijn werk. Zolang ik tot de conclusie kom dat het goed zit ben ik weer rustig Volg je gevoel en geef er ook aan toe af en toe!