Hier ook zo'n uhhh.. ja... hier ook zo eentje haha.. Is al paar jaar terug in babytijd.. snachts veel wakker Enzo en meneer werd grieperig.. Zegt ie ineens op z'n allerzieligst ; Van niet slapen ga je ook dood hoor.. Nou ik kwam niet meer bij en hij helemaal pissig.. Proest .. ik zal t nooit meer vergeten.. Ik heb nog nooit iemand zo overtuigend zien verklaren dat ie dood zou gaan door gebrek aan slaap.. pff
Ooooh herkenbaar. Ik kan er alleen nooit om lachen, ik vind het bloedirritant. Hier is meneer dan 'uitgeschakeld' zoals hij dat noemt dn gaat hij de held dag op bed liggen. En bij flinke koorts ofzo is dat logisch, maar niet na 3x hoesten en moe zijn. En ik dan maar alles draaiende houden... Toppunt was wel een flinke buikgriep die bij ons tegelijk begon (beiden aan het spugen) en hij naar bed ging en mij alleen achterliet met onze dreumes. Helaas heeft hij de mannengriep meerdere keren per jaar.
Hier een man die gewoon door werkt tot hij er bij neer valt. Hij moet wel echt ziek zijn als hij thuis blijft van zijn werk. Maar als hij verkouden is, man man man, alle ellende aan dek! En maar klagen en hij kan niet slapen als zijn neus niet helemaal open is enz enz. Maar andere kant is, als ik me niet lekker voel, moet ik maar de hele dag lekker op de bank onder een kleedje. Als hij thuis is komt hij ieder uur vragen of ik nog wat wil hebben enz. Super lief Maargoed, doe dit alleen als ik me echt beroerd voel en er niets hoeft te gebeuren
Hier ook zo'n vreselijke aansteller! Hij was ziek toen onze tweede geboren werd.. durfde zelfs net na mijn keizersnede te klagen over buikpijn Als ze in het ziekenhuis kwamen vragen hoe het ging, antwoordde hij vaak met 'nou ik voel me nog behoorlijk beroerd' Maar... ik hou nog steeds van hem