Wachten wachten wachten.... grrrrr post.nl

Discussie in 'De lounge' gestart door RoGiJuLi, 21 jun 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.915
    15.585
    113
    Nabij Utrecht
    Gisteren een grote tv besteld bij de mediamarkt en kon gratis bezorgd worden.
    De levering zou vandaag plaatsvinden.
    Via mijn post.nl app kon ik zien dat hij vandaag tussen 16 en 18 uur geleverd zou worden.
    En natuurlijk.....tot op heden nog niemand gezien grrrrrr.

Wel stond er ineens in de app om 18.15 dat ze zich excuseren voor de vertraging en dat hij zsm geleverd zou worden.... inmiddels ruim 2 uur later en nog niks .....
    Wordt hier zoooooo moe van!!!

Heb dit al eens eerder gehad met een pakketje. Zou op zaterdag geleverd worden. Ook de melding dat er vertraging was en dat hij zsm geleverd zou worden.
    In de avond ineens een melding dat ik niet thuis was (was verdorie echt de hele dag thuis) en toen werd hij maandagavond afgeleverd.

En vd week nog een pakket waarvoor getekend moest worden (pastte wel door de brievenbus).
    Ik wachten en wachten ... ga ik kijken in de app. Staat ie op afgeleverd... heeft de postbode zelf zijn handtekening voor ontvangst gezet (mijn naam nog verkeerd geschreven ook) en het pakketje in de brievenbus gepropt. .. en de sticker waarop stond dat er getekend moest worden had hij van de verpakking afgescheurd (zag ik omdat de verpakking daar was losgekomen en er nog een deel vd barcode op zat).

Echt belachelijk dit!!

Deel Deze Pagina