Sven is zojuist door zijn bed gezakt... de lattenbodem is echt doormidden gebroken...waarschijnlijk was hij alleen het nieuwe jaar nog eens aan het vieren En moet dus een nieuwe lattenbodem komen, ben een een beetje aan het surfen maar zie vrij weinig aanbieders van enkel lattenbodems... Weet iemand of deze universeel zijn??? Geen idee alleen of de systemen overal hetzelfde werken??? Het is dus gewoon een babyledikantje Anders koop ik gewoon een goedkoop 2e handsbedje en haal ik daar de bodem uit ofzo... Heeft er iemand ideeen, waar je zoiets kan halen? Alvast bedankt Zal morgen worden maar dan slaapt hij vannacht maar in zijn campingbedje... eigen schuld dikke bult
IKEA | Kinderbedden | Matrassen voor kinderbedden | SULTAN LADE | Lattenbodem ik weet niet wat de preciese maten zijn van jullie bedje. Deze zit aan elkaar vast met touw zeg maar misschien kan je iets in korten?
Bij Leenbakker kun je losse lattenbodems kopen, in ieder geval voor volwassenen, waarschijnlijk ook wel voor kinderbedjes. Die zijn prima.
We hebben het gisteren even met mijn zwager overlegd die is timmerman... Nu hebben we er latjes onder geschroefd... En pas hij erweer in... Dan kunnen we even op zijn gemak een nieuwe zoeken... Bedankt voor jullie tips