Om het topic over de komari methode niet te vervuilen... Het valt me op dat het weggooien echt steeds meer een "ding" begint te worden, zoals het kleuren voor volwassenen dat een half jaar geleden was En wie weet wat het volgend seizoen jaar zal worden Ik ben dus benieuwd: wie doet het nog, dat kleuren voor volwassenen?? Ik kwam laatst mijn kleurboek weer tegen en ben weer begonnen... En wie is inmiddels overgestapt op het weggooien van zoveel mogelijk spullen? En wie durft al een gokje te wagen wat volgend jaar de trend zal worden?
Ik gooi bijna niks weg, maar ruil dingen wel veel momenteel en geef wel weg op weggeefhoeken. Niet vanwege die lieve japanse mevrouw, maar gewoon omdat we eindelijk een beetje rust in de tent hebben, na een paar tropenjaren, en ik er nu dus eindelijk aan toe kom en het heerlijk vind om alles wat we niet gebruiken, weg te doen en ruimte in huis te krijgen. Had ik mevrouw konmari niet voor nodig En wat de volgende trend wordt? Geen idee. Dat valt niet te voorspellen volgens mij. Mensen die het wel goed hadden, hebben een lucky guess gehad, wat mij betreft Kleuren heb ik niet aan meegedaan. Vreselijk. Teken of schilder dan liever zelf
Kleuren voor volwassenen. Haha nooit aan begonnen. En opruimen is ook niet mijn hobby. Smile.. Trend volgend jaar...uhh.. Spelletjes..
Kleuren voor volwassenen doe ik nog steeds. Ik heb pas nog nieuwe potloden gekocht en stond gisteren nog met een nieuw kleurboek in mn handen bij de action. Maar heb het terug gelegd omdat ik van mezelf eerst die andere vol moet kleuren. 😄 Met het ontrommelen 'decluttering' ben ik echt al jaren bezig. Ik hoop dat het een trend word want ik vind het altijd een leuk gespreksonderwerp en tv programma's erover kijk ik ook graag. Er zijn wel steeds meer blogs en sites over.
Kleuren voor volwassenen heb ik me nooit aan gewaagd Opruimen daarentegen, yeahhh heerlijk! Maar dat vond ik ook al zonder dat mevrouw Konmari er zonodig een 'trend' van moest maken
Kleurboeken of opruimboeken?? Ik had jaren geleden opruimen met de opruimcoach of zoiets gekocht.... Wacht eens even Ik ben gewoon een enorme trendsetter. Ik kleurde al toen ik 4 was. Ik heb al jaren opruimboeken.... Dus ik hoef alleen maar te kijken wat ik nu leuk vind om te vertellen wat over een jaar hip is Ik voorspel: * Binnenspeeltuinen * Twee verschillende sokken dragen als mode-statement * Hypotheek versneld aflossen
Ik heb kleurboeken voor volwassenen en ik kleur nog regelmatig. Ik vind het leuk alleen nu ff wat minder tijd.
Ik heb de kleur boeken wel gezien, maar dat is niets voor mij. Ik blijf gewoon bij mijn eigen hobby, borduren. Daarvoor heb ik al weinig tijd ( of ik maak er geen tijd voor) Opruimen en dingen weg doen, deed ik altijd al. Wist niet dat het een trend is...
heerlijk kleuren. Alleen ben bezig met opzetten van eigen bedrijf daar gaat toch even wat meer tijd in zitten . haha . dus tijd om te kleuren nee niet echt. Maar doe het nog steeds wel als ik met de kids buiten ben bijv. Onze jongste mag niet alleen voor spelen , dan ga ik mee. setje kleurpotloden en boekje mee. Hun een bal/fiets/bellenblaas etc. hun spelen en ik kleuren heerlijk in het zonnetje. opruimen is hier niets veranderd als een paar jaar geleden. Alhoewel allebei de kids de hele dag op de basisschool ipv 1 of allebei thuis scheetl wel een hele hoop opruimen overdag.
Als de trend overwaait komt het hier misschien weer uit de kast, ik kleurde al voor de hype, en ik raak mijn interesse kwijt als het ineens een hype is en iedereen doet het 😂
Ik vind kleuren héérlijk maar ben er niet aan begonnen omdat ik er gewoonweg geen tijd voor heb. Weggooien doe ik ook niet Ik kan niets weggooien. Kan geen afstand van spullen doen. Alles is in mijn ogen nog wel eens bruikbaar. De enige keer dat ik iets weg doe is als ik er via MP bijvoorbeeld nog wat voor kan krijgen. Edit: heb wel pas geleden onder dwang van mijn man een hoop weg gegooid omdat de zolder helemaal vol stond
Ja ik ook inderdaad. Voordat de meute nog maar wist van het "Stabilo-bestaan". En als er kleurboeken bij action komen weet je dat het tijd is om te stoppen hahah
Ja 😂😂😂😂 En als ze weer verdwijnen is het dus weer tijd om het op te pakken 😁