Last van slikken, moeilijker...

Discussion in 'Zwanger worden' started by Mirre, Aug 14, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mirre

Mirre Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    4,173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Heeft iemand dit wel eens gehad..
    Ik heb momenteel weer z'n moeite met slikken (te vergelijken met het gevoel van veel emotie/spanning hebben)
    Kan hierdoor amper eten/geen trek, maar ook als ik niet eet ..gewoon overdag merk ik het.
    Ik heb het nu al dagen.
    Het gekke was dat toen ik zwanger was in juni het 1 van m'n eerste zwangerschapsymptoom was bleek achteraf!
    Toen dacht ik stress/spanning, maar het had met m'n hormonen te maken.

Herkend iemand dit?

Mirre

2. French

French Fanatiek lid

Oct 13, 2005
    4,195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    ik heb dit nog nooit gehad maar misschien helpt 'n kauwgommetje of 'n dropje?

3. Sara1976

Sara1976 Actief lid

Jul 11, 2006
    233
    0
    0
    Hoi Mirre,

Ik las ergens dat dit ook met de werking van je schildklier te maken kan hebben. En tijdens zwangerschap kun je geloof ook ook last van je schildklier krijgen. Weet niet in hoeverre hormonen van je miskraam nog mee kunnen spelen.

Groetjes Sara

4. san78

san78 Fanatiek lid

Mar 14, 2006
    1,172
    0
    0
    assen
    het kan inderdaad van je schildklier komen. ik heb of had eigenlijk de ziekte van graves. dat houd in dat je schildklier te snel werkt en hij kan zo groot zijn dat hij tegen je slokdarm aan zit en daar had ik ook last van en hij zat tegen mijn luchtpijp aan.
    als je er lang last van blijft houden dan zou ik als ik jou was toch even langs de huisarts gaan en je bloed laten controleren.

liefs san.

5. Mirre

Mirre Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    4,173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Dank jullie wel voor de antwoorden!!

Ik dacht zelf ook aan zoiets (schildklier),m'n mama heeft er ook last van dus het zou wel zo kunnen zijn. Toen ik zwanger was (mk in juli) had ik het ook ...en m'n hormonen zijn nog een beetje in de war dus dat zou verklaren waarom ik het nu nog heb.
    M'n huisarts is op vakantie, maar ik ga zodra hij terug is (en ik het nog heb..) even bij hem langs om het te bespreken met hem.
    Het is niet heel erg , maar ik vergelijk het constant met spanning> een schoolreisjes gevoel zo noem ik het.

Mirre

Share This Page