Nee verder echt totaal niets aan de hand,hij zegt gestrest te zijn,voor mij is dat geen rede uiteraard.ik hoor daarna ook geen excuus oid. Zo weet je het dan eigenlijk al,ineens praat hij weer en doet hij normaal.bedankt voor jullie reacties.en ga hier zeker niet akkoord mee,dit kan en mag niet.ik bedoelde te zeggen een klap doet even pijn maar woorden pfff dat blijft malen.en ik ben echt geen junkie,ik gebruik niks
Ik heb me door me ex laten uitschelden voor alles, zelfs het vernederen. ik deed nooit wat terug, tot het de druppel was die de bekende emmer deed overlopen. Ik heb me spullen gepakt en ben gegaan. Je voelt je gewoon rot als de gene waarvan je liefde verwacht je kleineert. Stel voor om met hem te praten als dat nog een optie is en je denkt dat met hem te kunnen. anders eens zelf ingesprek te gaan met bijvoorbeeld huisarts zodat je je hart kan luchten. Je kan even op je tenen lopen maar je zakt er wel een keer doorheen. Gelukkig scheld me huidige man me nooit uit, zou ik ook niet willen dan ben ik vertrokken.
Nee, mijn verloofde en ik zijn bijna 5 jaar samen en hij heeft me nog nooit uitgescholden. Zelfs woorden zoals: ga weg! of laat me met rust! heeft hij nog nooit tegen me gezegd. Ik zou het zeker niet accepteren. Ben je gek!
Nee, dat zou ik nooit accepteren. Wij zijn 15 jaar samen, maar schelden doen we nooit naar elkaar. In ons huis wordt niet gescholden! Wel soms gekscherend als één van de twee iets doms heeft gedaan een opmerking als: o, domoortje, of, jij bent niet de slimste he? Maar daar blijft het bij.
Ik vind het erg, heel erg! Zo praat je toch niet met iemand? Al helemaal niet met je partner, en al helemaal niet als die zwanger is! Als hij last heeft van zijn emoties, of van het feit dat ie weer vader wordt, of waarvan dan ook, moet hij maar een rondje gaan lopen of zo. Dit vind ik echt geen stijl en dat hoef je echt niet te pikken!
Is geen taal en respectloos naar jou toe! Je zei een klap doet maar even zeer maar woorden blijven spoken.... Onthou dat het niet vaak bij die ene klap zal blijven en dat je van woorden misschien een deuk kan krijgen in je eigenwaarde maar fysieke klappen gevolgen kunnen hebben voor de rest van je leven! Uitkijken meid want verbaal geweld naar fysiek is een niet zo grote stap voor zulke mensen! Sterkte
ik zou aangeven en zeggen dat hij dit moet veranderen en zo niet dan is het voor mij over. ik laat mij niet zo behandelen. blijkbaar helpt het "praten" van jouw niet bij jouw man/vriend, dan zul je toch echt iets anders moeten gaan verzinnen.
Helemaal mee eens, maar het is moeilijk als je samen al heel wat hebt opgebouwd om dat los te laten, toe te geven en het in te zien.. dat het fout zit!
In een hoog oplopende ruzie hebben wij elkaar ook wel eens uitgescholden maar niet waar dl bij is en ook zeker niet stelselmatig of 'zomaar'. Lastige situatie meid... Sterkte en ik wens je veel wijsheid.