Wat ligt er in jouw maxi-cosi?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door KimHugo, 4 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KimHugo

KimHugo Actief lid

3 apr 2014
    173
    0
    0
    Blogger en techniek
    Nijmegen
    Nu het warmer wordt is de koeka-slaapzak met teddy voering veeel te warm voor mijn kleintje. Wat leggen jullie in de maxi-cosi nu? Alleen een hoes? Of wel een dekentje en hoe maak je die vast?

Ik schrijf overigens over mijn ervaringen op een blog, misschien vinden jullie het leuk om te lezen: Hugo Baby Blog | Wat je niet over je baby hoort of in de boeken leest
    Hugo Baby Blog | Wat je niet over je baby hoort of in de boeken leest
    Of twitter @HugoBabyBlog

2. blauwespeen

blauwespeen Fanatiek lid

20 mei 2012
    2.133
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Mijn kind leg ik erin, meer lijkt me niet nodig

3. cooksie

cooksie Bekend lid

24 aug 2012
    516
    0
    0
    midden van NL
    Ik had in de zomer een badstof hoes erom heen en dan m'n meisje haha! En in het najaar een wikkeldoek van de hema.

4. KimHugo

KimHugo Actief lid

3 apr 2014
    173
    0
    0
    Blogger en techniek
    Nijmegen
    Haha... Niet onbelangrijk :)

5. Username

Username Niet meer actief

Tot vorige week alleen dochter (ze is nu over naar de Axkid Kidzone). Dus zonder vest of jas ivm veiligheid. En indien koud een plaid over haar beentjes verder niet.

6. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Werkzaam in een kledingwinkel als assistentbedrijf
    Leidschendam
    Wij hebben een voetenzak van maxicosi er in. Doen eigenlijk bar weinig met de maxicosi dus heb hem er nog niet uit gehaald :D. In de wagen ligt ze in een wrapper van lodger. De laatste tijd helemaal open, maar was vandaag blij dat ie er nog in lag want was toch wel lekker.

7. littlemissme

littlemissme Bekend lid

1 sep 2013
    572
    0
    16
    NULL
    NULL
    Tot voor kort mn eigen gemaakte hoes :) maar nu niets, niet nodig met deze temperatuur. Mn zoontje heeft het ook zelden koud.

8. Uiltje84

Uiltje84 Niet meer actief

De eerste tijd deed ik bij mijn dochter een wikkeldoek over de benen, maar rond deze tijd van het jaar volgens mij meestal niks meer. Zeker niet als de temperaturen zo waren als de afgelopen dagen.
    Mijn dochter is ook van januari, maar dan 2012.

9. tuc

tuc Niet meer actief

Ik had er altijd een voetenzak van maxi cosi in. Nu niks meer..ding staat alleen in de auto en hij loopt er zelf heen;)

10. Icecube

Icecube Actief lid

29 jun 2013
    152
    0
    16
    Eindhoven
    Bij ons ligt de wikkeldoek van de Hema erin, de roze met de binnenkant rozen. Ideaal want er zitten speciaal gaten voor de maxicosi ingemaakt, onze dochter is pas een paar weken en met dit weer hoeft ze door de doek geen jasje aan, want dat vind ze niet zo fijn al dat gefriemel aan haar lijfje:)

11. KimHugo

KimHugo Actief lid

3 apr 2014
    173
    0
    0
    Blogger en techniek
    Nijmegen
    wat mooi. knap gedaan

12. littlemissme

littlemissme Bekend lid

1 sep 2013
    572
    0
    16
    NULL
    NULL
    :D dankjewel!

13. Minerva

Minerva Niet meer actief

Nu nog de grijze Snoozebaby MC doek, maar meer omdat hij de labeltjes nog zo leuk vindt :p Een dezer dagen gaan we weer terug naar die van de HEMA. Ook speciaal voor de MC, met een grijze gestreepte binnenkant en een blauwe fleece buitenkant. Deze is veel dunner dan die van Snoozebaby.

14. littlemissme

littlemissme Bekend lid

1 sep 2013
    572
    0
    16
    NULL
    NULL
    Die doek van de hema hebben wij ook maar hij trappelt steeds het van zijn voeten af.
    Wij gebruiken hem nu daarom niet meer helaas.

15. Minerva

Minerva Niet meer actief

Hmmm, dat is wel vervelend! Maar straks is het weer zo "warm" dat de doek alleen nog maar als beschutting gebruikt hoeft te worden en niet meer echt om warm te houden :) Wij hebben de doek afgelopen najaar ook nog even gebruikt, maar toen was onze zoon pas net geboren en nog niet zo beweeglijk :p

16. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    Hier ligt er helemaal niks in de maxi cosi. In de auto is het droog en niet koud dus ook niet nodig.

17. littlemissme

littlemissme Bekend lid

1 sep 2013
    572
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dat is ook zo :) de eerste maanden hebben we er inderdaad wel veel plezier van gehad en wat je zegt toen had hij het ook nodig :)

18. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Vergeet trouwens niet dat de MC zelf ook al een broeibak is.
    Tenminste, onze zoontjes hadden het altijd vrij snel warm in dat ding en dan had ik er ook nog eens niks in qua dekens of iets.

19. Jessi79

Jessi79 Fanatiek lid

4 jan 2012
    4.815
    2.674
    113
    Dit inderdaad. Ik vrees alleen dat veel ouders de maxi-cosi als wandelwagenbak gebruiken. Ik zie het in ieder geval veel als ik ga winkelen, helaas.

20. sydneys

sydneys Niet meer actief

Hier heeft er nooit iets in gelegen.
    Toen het sneeuwde vorig jaar legde ik een dekentje over hem heen en dat was het.
    Maar hij zat er alleen in in de auto of eventueel een kwartier extra als we boodschappen gingen doen.

Deel Deze Pagina