Sporten op trilplaat thuis

Discussie in 'De lounge' gestart door Poppy1987, 12 jun 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Poppy1987

Poppy1987 Actief lid

5 jan 2017
    475
    279
    63
    Groningen
    Hallo!
    Ik merk dat ik het niet ga redden om te sporten. In de avond ehht spits met een baby en een twee jarige en juist die zumba les die ik zo leuk vind begint om 19.00 uur. Om echt aan fitnessapparatuur te gaan hangen zie ik niet zitten.
    Dus ik dacht ik ga zo'n trilplaat aanschaffen voor thuis. Beetje oefeningen erop doen, dus niet alleen maar saai staan en als je dat elke dag nou 15 minuutjes doet ofzo. Die zijn er altijd wel te vinden.... Als de Kids op bed liggen ;)
    Heeft iemand hier ervaring mee? Krijg je dan ook een beetje dat slappe buikje weg van na de bevalling?
    En een wat strakker lijf of heeft dit echt geen zin? :D

2. Feye

Feye VIP lid

26 nov 2013
    6.472
    3.929
    113
    Vrouw
    Het lijkt mij niks, maar heb er geen ervaring mee...
    Waarom ga je thuis geen zumbalessen volgen, via YouTube is vast van alles te vinden.

3. xxmoixx

xxmoixx VIP lid

11 jun 2018
    5.314
    4.385
    113
    Vrouw
    Ik zou dan eerder wat meer gaan wandelen/fietsen of wat oefeningen thuis doen (eventueel met YouTube). Zwemmen is ook heel goed als je daar tijd voor kan vinden. Ik geloof niet dat zo’n trilplaat echt veel doet..

Paardenbloem vindt dit leuk.
  4. Shay25

Shay25 Fanatiek lid

16 okt 2018
    2.813
    2.502
    113
    Vrouw
    Weet je waarom er zoveel trilplaten aangeboden worden op mp... juist dat!

Ik zou juist wel naar de sportschool gaan en dat ene momentje voor jezelf pakken!
    Anders zou ik juist meer wandelen of kracht oefeningen gaan doen.

5. Poppy1987

Poppy1987 Actief lid

5 jan 2017
    475
    279
    63
    Groningen
    Ik heb er gewoon geen tijd voor om naar een sportschool te gaan, nooit gedacht dat ik dat zou zeggen hoor! Ik deed altijd zumba en jumping fitness. Supertof!

Man sport 2 avonden in de week en dat blijft zo. Competetie sport. Dan gaat hij nog 1 avond in de week naar school.
    Ik ga straks ook weer 1 avond in de week naar school.
    Dat zijn al 4 avonden. Blijft de vrijdagavond over die is voor ons 2. Zaterdag en zondag hebben we dan nog, maar dan doen we vaak dingen met het gezin en opa en oma opzoeken.
    En ik wil ook gewoon 1 of 2 avonden rustig zitten en chillen.

Ik doe nu zumba achter de tv als manlief weg is. Maar dacht wat zou nou een trilplaat voor goeds brengen? :p

6. Tuttebelleke

Tuttebelleke Fanatiek lid

19 mei 2017
    3.613
    4.027
    113
    Vrouw
    Sinds het corona-gebeuren doen wij thuis aan krachttraining via online groepslessen. Super handig! Zodra dochter op bed ligt, pakken we de gewichten erbij en gaan we een uurtje aan de gang.
    We hebben wel gewichten aangeschaft en betalen maandelijks 13 euro voor de online groepslessen, maar ik denk eerlijk gezegd dat we hierna niet meer naar de sportschool gaan voor de groepslessen. We kunnen dit doen wanneer we willen en hebben geen oppas meer nodig :thumup:

7. elliepellie

elliepellie Fanatiek lid

28 jun 2014
    1.887
    1.011
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerkster
    Venlo
    Kijk ff naar Chloe Ting... haar 35 dagen challenge heb ik tijdens de Corona crisis gedaan. Lekker thuis wanneer je wilt, via YouTube. Ideaal! Ze heeft nog meer programma’s die je kan volgen.

Ik sport normaal zo’n 3 tot 5 keer per week en zo kon ik het toch goed bijhouden. Nu mag ik gelukkig weer in de open lucht sporten

8. momwithcamera

momwithcamera Fanatiek lid

13 mei 2019
    1.934
    2.777
    113
    Vrouw
    Ik zou thuis gaan sporten met youtube. Kost je alleen een matje en evt wat gewichtjes, maar levert je ook echt wat op. Als slank en fit worden echt zo makkelijk ging met een trilplaat, waren we het allemaal.al wel :p

Deel Deze Pagina