Lekker ontbijtje

Discussion in 'Voeding' started by adi, Jan 8, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. adi

adi Niet meer actief

Ik krijg van mama een lekker broodje met boter op mijn tafeltje. De ene helft heb ik snel op, bij de andere helft heb ik niet zo enorm veel trek mee.
    Hhmm, wat kan ik nog meer doen met dan ding? Wat gebeurt er als ik mijn vinger erin steek? Oh, een kuiltje, dat is leuk! Als ik 5 vingers erin steek blijft het broodje aan mijn hand plakken en kan ik hem optillen :D.
    Maar ja, nu zit dat witte spul op mijn vingers (boter), eentje aflikken, bah, zo puur is het niet lekker.
    Wat moet ik nu in godsnaam ermee doen? Is het lekker als ik het in mijn oor smeer? 8)
    Even kijken wat zuslief aan het doen is. Hee dat is slim, ze smeert het in haar haren! Zal ik dat ook doen? Maar dan worden ook mijn haren vies, dat is wel zielig voor mama. Dus ik smeer het ook in haar haren :D

2. Daan78

Daan78 VIP lid

Jun 25, 2008
    8,202
    1
    0
    Apeldoorn
    :D Dus jij gaat zo 'even' lekker in bad met de kleintjes?
    Ik kan me er zo goed een voorstelling van maken, gebeurt hier ook regelmatig.

p.s. zie dat Melisa inmiddels ook de geest heeft gekregen en is gaan lopen? Ze kon ook niet achterblijven natuurlijk.

3. Boefjesmamma

Boefjesmamma Fanatiek lid

Jan 23, 2010
    2,378
    1
    0
    Afgestudeerd en werk zoekende.
    Gouda
    Helemaaaaaal niet herkenbaar ;)
    Succes met drie van die ondeugden.

En wat goed dat M nu ook loopt inderdaad. Zal voor haar een hoop frustratie schelen.

4. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

5. Huismus

Huismus Fanatiek lid

Jan 5, 2009
    1,710
    0
    0
    Ped. Med.
    Zuid-Holland
    Geweldig. :D

6. juffie roos

juffie roos Bekend lid

Oct 8, 2010
    959
    1
    18
    hahahah.....wat een leuk stukje!
    Kan niet wachten om dit experimenteren ook te zien bij mijn zoontje:D al zal je dan nog wel meer moeten wassen:$

7. maxennada

maxennada Lid

Jan 8, 2011
    64
    0
    0
    Oh heerlijk! En zo herkenbaar maar dan met één!

8. Eetfestijn

Eetfestijn Actief lid

Nov 22, 2010
    114
    0
    0
    Heerlijk. Echt, ik houd wel van zulk geklieder. :D

9. adi

adi Niet meer actief

Ik heb ook goed zitten lachen. Ingrijpen kon even niet, ik was bezig met de poepluier van Aldin terwijl de dames zichzelf aan het vermaken waren :)

Daan en Boefjesmama, je heerlijk ze is in 1x gaan lopen! We zijn ook super trots, ik maakte me toch stiekem zorgen. Maar gecorrigeerd met 15 maanden lopen is hartstikke gemiddeld, dus prima eigenlijk.

10. tulip

tulip Niet meer actief

haha, hoe jij het schrijft, ik krijg er meteen beeld bij:)

11. piemie

piemie Fanatiek lid

Mar 28, 2009
    1,769
    0
    0
    kapster
    het Gooi
    Hahahaha leuk!!! Gekke kids..

12. Lon enTijn

Lon enTijn Fanatiek lid

Mar 23, 2007
    1,783
    0
    0
    Heeel herkenbaar...Hier een klein zusje wat graag haar broer na doet en dat lukt nog niet altijd waardoor ze regelmatig vol zit met vanalles. Haha, ik kan er meestal wel om lachen! Vooral 's avonds laat ik ze maar kliederen want dan is ze toch al vies.

Share This Page