goeie dag. 25-4-2013 ben ik bevallen van mijn dochtertje ik geef vanaf dag2 borstvoeding en ze groeit er super op!! maar....sinds 2dagen krijg ik amper melk als ik kolf krijg ik max 30cc (ze had wel 3uur daarvoor uit die borst gedronken maar ik merk gewoon dat er weinig inzit en ben bang dat t straks helemaal niks meer komt. rechts daarin tegen kolf ik zo 100cc en dan kan ik nog wel meer uit ik maak me zorgen en vraag me af hoe dit kan en wat ik eraan kan doen?!!? links was altijd mn beste borst!
Hoi. Vervelend voor je. Is er iets veranderd? Misschien ongesteld geworden? Ik denk dat het goed is om een lactatiekundige bij jou uit de buurt te laten komen. Dit is zo'n specifieke vraag dat persoonlijk contact beter is. Zoek Lactatiekundige IBCLC | Particulieren | NVL Borstvoeding – zeker over borstvoeding Groetjes Saskia
bedankt voor je reactie!! nu je over menstruatie begint...zou t daardoor kunnen teruglopen?!!? ik vloei namelijk weer wat sinds gister en dat lijkt wel een lichte menstruatie! maar ik dacht dat dat nie kon met bv. en.precies 4wk na bevalling?! dat zal toch niet!? ik heb de lactatiekundige van thuis gesproken (telefonisch consult) en die adviseerde om weer om de 3uur beide borsten te geven en tussendoor te kolven. (ik vloeide toen nog niet dus niet over gehad) ik heb dit 2dagen gedaan en heb nu rechts zelfs stuwing en als ik niet optijd voed lekt t zelfs! en links doet t ook goed. geen stuwing wel flink vol!! en ons meisje lijkt na de voeding voldaan en slaapt ook weer goed!! ze heeft soms zelfs dat ze niet eens beide borsten wil. of maar 1,5!!