Flesvoeding bijna 4 maanden

Discussie in 'Stel je vraag aan de voedingskundige' gestart door beebje082011, 10 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beebje082011

beebje082011 Fanatiek lid

29 jul 2011
    1.498
    275
    83
    Mijn zoontje had een hoog geboortegewicht en is daarom qua hoeveelheid voeding vrij snel omhoog geklommen.
    Tevens had hij duidelijk een hoge voedingsbehoefte dus ben ik in de kraamweek al met Forte begonnen.

De afgelopen tijd kreeg hij 180-6 Nutrilon Forte, zo'n 5 keer per dag. Omdat hij bleef huilen en ik het idee heb dat het niet voldoende was hadden ze op het CB geadviseerd 210-7 te maken, maar dan mocht ik er dus geen 5 meer geven maar max. 4 flessen.

Sinds ik dat gedaan heb bevalt het eigenlijk niet heel goed; zoontje blijft voor de late avond voeding komen, maar omdat ik dus al 210-7 gaf heb ik begrepen dat ik niet meer mag ophogen qua hoeveelheid.

Ik ben dus weer terug naar 5 voedingen van 180-6 gegaan om regelmatiger te kunnen aanbieden. Echter blijft hij onrustig na de voeding en weet ik me verder geen raad.
    Hij wordt aan het einde van de maand pas 4 maanden.

Wat adviseren jullie? Alvast bedankt!

2. Nutricia

Nutricia Bekend lid

4 jun 2014
    537
    0
    0
    Hi Beebje082011,

Dank voor je vraag op het forum. Vanwege wetgevingsrichtlijnen zijn wij niet bevoegd om vragen over flesvoeding voor zuigelingen jonger dan 6 maanden te beantwoorden. We verwijzen je hiervoor naar je consultatiebureau. Zij kennen je kindje persoonlijk en kunnen je gericht advies geven.

Groetjes,
    Samara - Nutricia voor jou

Deel Deze Pagina