Ben nu overgeschakeld op de groentepotjes van 6 maanden (zoontje eet namelijk niet graag vers ), want hij had niet meer genoeg met de kleinere potjes. Hij kan ook alles verdragen, eet alles en is bijna 6 maanden. Ik heb er zowel van Olvarit als van Friso. Maar in die van Friso zitten echt al stukjes! Ik heb dan zo'n bang dat hij hierin stikt ofzo, hij heeft al een aantal keer gekokhalsd en toen ben ik maar gestopt en heb ik hem een potje van Olvarit gegeven. Zijn er nog mensen die hier ervaring mee hebben? En zo ja, gaf je hem dan nog gewoon die potjes? Of moet ik het potje misschien nog in de blender doen?
Mirre kreeg met 6 mnd gewoon stukken groente. Kokhalsen is een reflex, dat wordt vanzelf minder ... juist een teken dat het allemaal goed werkt Maar als je dat vervelend/eng vindt, dan kun je het nog een keer door de blender gooien ...
In het begin prakte ik die van friso gewoon nog even iets. je zult zien dat je kleine straks maling hebt aan die potjes van friso en dat hij beiden eet zonder kokhalzen. als ze altijd dat zachte van olvarit enzo gewent zijn is het gewoon in het begin even wennen, als je het een paar dagen achtereen geeft wennen ze er snel genoeg aan.