Ervaringen met Enfamil

Discussion in 'Flesvoeding' started by kimtijn, Feb 11, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kimtijn

kimtijn Actief lid

Dec 16, 2006
    310
    0
    0
    Brabant
    Via de kinderarts hebben we Enfamil voorgeschreven gekregen maar nu heb ik het idee dat hij last heeft met zijn ontlasting, dit wordt steeds vaster. Weet iemand of dat dit vaker voorkomt bij deze voeding?? En zo ja, iemand tips??

2. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

Jan 13, 2009
    7,067
    0
    0
    Komt inderdaad vaker voor bij Enfamile.
    Mijn dochter had hier ook last van. Ik ben toen Kindicol van VSM gaan gebruiken.

Verder was ik heel tevreden over de voeding. Het dikten niet genoeg in voor mijn dochter, maar ipv 8 onafgestreken schepjes JBPM in een fles, was nu enfamile met 1 schepje voldoende.

3. kimtijn

kimtijn Actief lid

Dec 16, 2006
    310
    0
    0
    Brabant
    @Gwenolyn, gebruikte jij Enfamil dan alleen om andere flesvoeding aan te dikken? Wij moeten het namelijk als volledige flesvoeding gebruiken en niet om andere voeding aan te dikken. Ik ben op zich ook heel tevreden over de voeding maar nu gebruik ik het 2 weken en ik merk dat hij steeds meer last krijgt van buikkramp, niet echt overdreven maar ik denk dat dit dus komt van de vastere ontlasting. Bedankt voor je tip en reactie.

4. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

Jan 13, 2009
    7,067
    0
    0
    @ Kimtijn: Ik gebruikten het ook als volledige voeding. Mengen met iets anders had geen zin. Alleen dikten het voor mijn dochter niet genoeg in, waardoor ik toch 1 schepje JBPM moest gebruiken.

Share This Page