Zoals t onderwerp al zegt; waar kopen jullie potjes en wc verkleiners? En is er ook nog een voorkeur voor welke je t beste kan nemen?
Hema! Wij hebben twee witte potjes gekocht en twee witte wc verkleiners en dat heeft hier prima gewerkt en zal het straks voor dochterlief wel weer gaan doen.
Ik heb ons potje bij Ikea gekocht. Koste geloof ik 2 of 3 euro en wat ik handig vind is dat ie een flink hoog opstaand randje voor tussen de beentjes heeft. zeker met jongetjes, die plassen er anders zo overheen. Wc verkleiner heeft onze zoon niet gebruikt...
Wij hebben een prinsessenpotje voor onze dochter gekocht. Ze zit vrij rechtop, kan heel gemakkelijk op het potje gaan zitten en er weer af, zonder dat het potje aan haar benen en billen blijft hangen. Er zit een uitneembaar potje in waardoor ze zelf heel makkelijk (en vaak zonder te knoeien) haar plasje in de wc kan gooien. Het handige is ook dat het bovenstuk eraf kan en dan als wc verkleiner fungeert. De ombouw kan dan gebruikt worden als opstapje. Hij is wat duurder geweest, maar we hebben er ook enorm veel plezier van.
Wij hebben hem gekocht bij de Bart Smit. Ze hebben 'm ook in Cars versie (dan is het misschien makkelijker te vinden welke ik bedoel) Er staat op 'The First Years' ,dus ik denk dat dat misschien wel het merk is.
Ik heb een pot van kruitvat en wc verkleiner bij Hema.. De laatste heeft de voorkeur.. Want " pjassuh" is een leuk spelletje, ook al zet ik Gijs nu nog zo met kleren en al op de wc.."pier" heeft ook een enrome aantrekkingskracht ( wc papier) De pot ziet ie als speelgoed...
En hij maakt muziek tenminste die wij hebben wel. Is van de fisher price toch? Ik wist trouwens niet dat het bovenstuk ook wc verkleiner was haha dus thanx voor de tip. Hier is ie groot succes omdat hij en handig is en mijn dochter de muziek helemaal geweldig vond. Hier was onze meid binnen no time zindelijk.
De doortrekhendel plingelt inderdaad wel, maar hij is volgens mij niet van Fisher Price. Volgens mij heeft mijn schoonzus die wel. Lijkt erop, maar is net wat anders.
De dochter van een vriendinnetje is alleen thuis zindelijk omdat ze nergens anders een potje hebben die muziek maakt! hahahaha
Da's ook lekker handig zeg haha Daar hebben we hier geen last van gehad omdat ze thuis ook tussendoor op het toilet gezet wordt.