Schema 4 maanden?!

Discussion in 'Voeding' started by Anonima257, Jul 3, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Anonima257

Anonima257 Bekend lid

Jul 6, 2014
    848
    284
    63
    Female
    #1 Anonima257, Jul 3, 2016
    Last edited: Jul 3, 2016
    Over 2 weekjes is mijn zoontje 4 maanden. Dan wil ik gaan beginnen met fruit en groentehapjes. Hij drinkt nu 4 flessen van 150/5 en 1 x 180/6, dat doet hij iedere 4 uur, soms op, soms laat hij wat staan (max. 30cc).

Kan iemand mij een beetje een beeld geven hoe een schema met fruit, groente en flesjes eruit ziet? Verschuift de tijd van de flessen dan? In het begin zal hij nog moeten wennen aan smaken, dat snap ik. Ik ben gewoon even benieuwd hoe zo'n "schema" eruit ziet voor als ik ermee ga beginnen!

Hij wordt nu op verzoek gevoed, maar meneer is nogal van de klok, want precies na 4 uur, heeft meneer trek! 😂

2. Shakes

Shakes VIP lid

Apr 2, 2013
    14,132
    5,874
    113
    Female
    Vlaanderen
    Ik zou eerst beginnen met groente. Pas na enkele weken, als dat goed gaat, fruit toevoegen. In het begin pas je de groente ergens middenin twee flessen in, zodat je kindje niet té hongerig is om iets nieuws te proberen. Best rond de middag, zodat je bij eventuele krampen niet 's nachts met een krijsend kind zit. Geef drie dagen dezelfde pure groente, zodat je goed kan zien of er reactie optreedt. En dan rustig opbouwen...

Share This Page