Hoi Eveline, Nog twee weken en dan is mijn zoontje 6 mnd. Hij krijgt nu de nutrilon forte 1. Kan ik overstappen naar de forte 2 van het kruidvat? Of is het beter als ik nutrilon blijf geven? En moet ik alvast 1 met 2 gaan mengen of kan ik zo overstappen van de 1 naar 2? Ik zag laatst het verschil in prijs, dat is op maandbasis gewoon een heel pak voeding! Er mag toch geen verschil in babyvoeding zitten wat kwaliteit betreft? Ik vraag me dan toch even af waarom het ene veel duurder is als het andere. Alvast bedankt voor je reactie! Groetjes, Romy
Hallo Romy, Je kunt ervoor kiezen om over te gaan op een ander merk, de leeftijd van 6 maanden is dan een geschikt moment omdat er toch al iets verandert voor je kindje. Je kunt tijdelijk de nummer 1 voeding mengen met de opvolgmelk. Half om half 1-2 dagen bijvoorbeeld. De basis van de verschillende merken voeding komen veelal overeen, het ene merk voegt bijvoorbeeld meer voedingsstoffen toe aan de opvolgmelk dan het andere merk. Ook zal er verschil zijn in de onderzoeken die een bedrijf doet naar de werking van de voeding, dat bepaalt vaak het verschil in prijs. Groeten Eveline