Hallo, Hoe doen jullie dat als je je baby op de dag naar bed brengt, gordijnen open of dicht? Groetjes Missmama
Ik zorg er overdag altijd voor dat het ook licht is in de kamer, dit om geen verwarring tussen dag en nacht te krijgen.
in het begin deed ik de gordijnen open, maar nu doe ik alles dicht tegen de zon. inmiddels heeft hij ook zo'n duidelijk dag en nachtritme dat het voor hem niet meer uitmaakt of het donker of licht is.
Wij deden in het begin de gordijnen overdag open en s nachts dicht. Na een maand of twee deden we altijd de gordijnen dicht doei doei
In het begin toen Iman nog geen dag/nacht ritme had gingen de gordijnen open overdag en snachts dicht, nu altijd dicht.
ik heb het gordijn nu dag en nacht dicht, de zon staat de hele dag op dat raam, als ik het open doe kun je er niet wezen. wij hebben een verduisterings gordijn (tegen de warmte) maar er komt nog genoeg licht langs (zit in het dakraam) om het verschil tussen dag en nacht te zien. je kunt het altijd op een kiertje laten als het helemaal donker wordt als ze dicht zijn.
Hier dicht maar wij hebben witte gordijnen dus dat laat nogsteeds veel ligt door. Als ze het dag en nacht ritme nog niet door hebben overdag veel in het licht leggen en savonds donker maken.
De hele dag en nacht dicht, het is niet verduisterend namelijk dus je ziet wel verschil tussen dag en nacht. Esmee heeft de hele dag de zon op haar raam, anders wordt het echt te warm.
bij youame heb k witte vouwordijnen hangen heb ze atijd dicht maar het is wel heel licht op der kamer maar ze gaat gewoon slapen
overdag open en snachts dicht al hebben we nu wel smorgens het rolgordijn dicht ivm de zon die in zijn kamer schijnt...tot een uurtje of 2 daarna gaat wel alles opne en als hij naar bed gaat ritueel...alles weer dicht doen samen.....
Ik doe altijd de gordijnen dicht. De zon staat zowiezo de hele dag op haar kamertje. Maar ook zodat ze goed kan slapen hou ik haar gordijntjes dicht,anders gaat Lieve niet slapen. Ze kijkt alleen naar buiten dan en brabbelt er dan op los haha