Vandaag heeft onze dochter ( 4,5 maand) dr eerste hapjes gegeten. Geprakte pompoen. Ze vond het lekker! Maar haar eerste poepluier na de hapjes ( zo'n 6 uur later) bevat duidelijk herkenbare stukjes pompoen 😳 Is dit een teken dat we te vroeg begonnen zijn? Lijkt me wel erg snel namelijk... Ze heeft geen krampjes gehad.
Fijn dat ze het zo lekker vindt! Zolang ze niet ineens moeite had met poepen (extra hard persen ofzo) lijkt het me geen probleem. Ik merk nu nog wel eens aan mijn dochter (bijna 2) dat als ze niet goed kauwt dat er de volgende dag rozijntjes of mais oid terug te vinden zijn . Zolang het er soepel uit komt...
Nee het kwam er juist heel rap uit haha! Maakte me zorgen dat het misschien te snel was, dat dr darmpjes het nog niet aan kunnen. Maar volkomen normaal dus . Ben benieuwd wat er vandaag gaat gebeuren .
In het begin was het ook letterlijk te herkennen wat ze had gegeten. Werd inderdaad steeds minder en het zijn nu grote mensen kakkies (jammie )
Inmiddels al 3 dagen pompoen poep Maar ook krampjes dus denk dat we te vroeg zijn. Paar weekjes pauze maar denk ik?
Idd heel normaal. De darmen moeten nog ontwikkelen en kunnen het nog niet goed opnemen en afbreken, daarom blijft melk zo belangrijk het eerste jaar. Ik herken vaak nog steeds delen van zl zijn eten maar het lijkt steeds meer op 'grote mensen poep'