Poepluier na eerste hapje

Discussie in 'Voeding' gestart door madelein, 26 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Vandaag heeft onze dochter ( 4,5 maand) dr eerste hapjes gegeten. Geprakte pompoen. Ze vond het lekker! Maar haar eerste poepluier na de hapjes ( zo'n 6 uur later) bevat duidelijk herkenbare stukjes pompoen 😳

Is dit een teken dat we te vroeg begonnen zijn? Lijkt me wel erg snel namelijk...
    Ze heeft geen krampjes gehad.

2. Ocean83

Ocean83 Bekend lid

13 mei 2015
    731
    82
    28
    Fijn dat ze het zo lekker vindt! Zolang ze niet ineens moeite had met poepen (extra hard persen ofzo) lijkt het me geen probleem. Ik merk nu nog wel eens aan mijn dochter (bijna 2) dat als ze niet goed kauwt dat er de volgende dag rozijntjes of mais oid terug te vinden zijn ;). Zolang het er soepel uit komt... :)

3. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Nee het kwam er juist heel rap uit haha! Maakte me zorgen dat het misschien te snel was, dat dr darmpjes het nog niet aan kunnen.
    Maar volkomen normaal dus :). Ben benieuwd wat er vandaag gaat gebeuren ;).

4. Mammie87

Mammie87 Fanatiek lid

17 mei 2016
    1.995
    273
    83
    Volgens mij inderdaad normaal. Tenminste.. Ik zie hetzelfde gebeuren bij mijn zoontje ;)

5. Billy60

Billy60 Niet meer actief

Is normaal, wordt steeds minder herkenbaar, zo heb ik t begrepen en bij ons klopt dat.

6. LianneE

LianneE Niet meer actief

In het begin was het ook letterlijk te herkennen wat ze had gegeten. Werd inderdaad steeds minder en het zijn nu grote mensen kakkies (jammie :D)

7. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Hahaha :D
    Iedere keer toch weer een verrassing, die ukkies

8. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Inmiddels al 3 dagen pompoen poep ;)

Maar ook krampjes dus denk dat we te vroeg zijn. Paar weekjes pauze maar denk ik?

9. Veera

Veera Niet meer actief

Is normaal hoor, hier nog steeds zo.
    Zag laatst mijn hele stamppot in haar luier :D

10. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Idd heel normaal. De darmen moeten nog ontwikkelen en kunnen het nog niet goed opnemen en afbreken, daarom blijft melk zo belangrijk het eerste jaar.

Ik herken vaak nog steeds delen van zl zijn eten :D;) maar het lijkt steeds meer op 'grote mensen poep' ;)

Deel Deze Pagina