welk fruit????

Discussion in 'Voeding' started by naad24, Jan 13, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. naad24

naad24 Bekend lid

Sep 22, 2008
    771
    0
    0
    Hallo allemaal

Mijn dochter is nu 1 jaar geweest en ik ben nu bezig stukjes fruit te geven i.p.v potjes.
    Nou vroeg ik me af wat voor fruit jullie allemaal geven.........
    Banaan en appel heb ik al gegeven.

Alvast bedankt

2. EdN

EdN VIP lid

May 27, 2011
    8,833
    3,628
    113
    Ik ben zo ver nog lang niet, maar het lijkt me dat je in principe bijna alles wat je in puree-vorm kan geven ook in vaste vorm mag aanbieden? Meloen, peer, perzik, mango, ga zo maar door?

3. Kruimel2010

Kruimel2010 Bekend lid

Oct 8, 2010
    825
    1
    0
    NULL
    NULL
    Gewoon... alles! Ze is een jaar geweest, dan mag ze gewoon alles hebben hoor ;)

4. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Alles. Blauwe bessen zijn hier favoriet samen met frambozen, kiwi, mandarijn, peer, banaan, appel, ananas, mango, bramen, kersen (pitten eruit halen), aardbeien, druiven, nectarine, perzik, meloen, papaja, pruim, sinaasappel

5. naad24

naad24 Bekend lid

Sep 22, 2008
    771
    0
    0
    Ha ha nou dan kan ik alles gaan uitproberen.........

6. maria80

maria80 Fanatiek lid

Aug 18, 2009
    1,974
    136
    63
    De favorieten hier zijn banaan, zespri gold (gele kiwi), zachte peer. De groene kiwi vind meneer niet zo lekker. Appel gaat ook wel. Mandarijn vindt hij niets. Straks in de zomer al het zomerfruit maar eens gaan proberen.

7. Wendy2007

Wendy2007 Actief lid

Mar 29, 2007
    254
    0
    0
    secretaresse
    En geven jullie dan gewone grote stukken of maken jullie nog alles fijn?

8. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

Feb 22, 2006
    4,149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Lars is nu 10 maanden en die eet al een tijdje mandarijn en meloen, ook gewoon stukjes, maar ik denk dat je van lieverlee (bijna) alles wel kan geven hoor.. Mandarijn eet hij nog geen hele partjes, maar ik snij de partjes 1x door

9. Mayon

Mayon Niet meer actief

Hier waren vanaf 9 maand druifjes en mandarijn favoriet om zelf te doen! Wel doorgesneden. banaan kan ook heel goed maar dat luste mijn dochter niet.

10. tulip

tulip Niet meer actief

Ik gaf vanaf 1 jaar alles ik maakte het niet meer fijn, want ze at met 7 maanden al stukjes van een vork.

11. adi

adi Niet meer actief

Met 1 jaar fijn maken lijkt me niet de bedoeling, een dreumes kan toch gewoon eten?
    En qua soorten - gewoon alles. Potjes bevatten toch ook de meest gekke soorten fruit?

12. Aszz

Aszz Niet meer actief

Inderdaad, gewoon alles proberen! Hier vanaf het begin af aan hele stukken. Meneer wil het allemaal zelf doen. Vooral een hele appel is favoriet, kan hij zo een uur mee bezig zijn en hij gaat helemaal op, met klokhuis en al.

Share This Page