wat gaat het snel opeens!!!

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Alita, Apr 18, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Alita

Alita Niet meer actief

Jeetje sinds twee weken gaat mijn meisje echt met sprongen vooruit!!! Fantastisch om te zien natuurlijk maar zo gaat het opeens wel heel erg snel allemaal....
    Eerst maak je je (onterecht) ongerust want ze rolt nog niet om :confused: stom maar ja je doet het toch en nu merk je dat ze het allemaal bijna doorheeft hoe het werkt. Ze rolt dan wel nog niet om maar het scheelt praktisch niks, ze heeft het gewoon nog niet door.
    Ze praat meteen s`morgens als je haar uit bed haalt.... zoooo schattig :p
    Ze zit steeds beter zelfstandig op de bank, ze wilt altijd aan ons gezicht zitten, ze strekt meteen haar handjes uit naar je gezicht. Jeetje dan smelt je hart helemaal... :D

Je merkt nu echt meer dat je wat terugkrijgt....dat is iets bijzonders en ontzettend moois. Je kunt er helemaal emotioneel van worden. :cry:
    Man wat zijn kinderen toch iets bijzonders en ik had me het wel voorgesteld dat het mooi zou zijn maar dat het zooooo mooi is had ik niet kunnen bedenken!!!
    Wat hou ik toch van mijn meisje, dat is met geen "pen" te beschrijven!!!!!!

2. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

May 14, 2007
    9,519
    1
    36
    Female
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Ja leuk he! Mijn zoontje is ietsje ouder en opeens merk ik ook zoveel nieuwe dingen.
    Het worden gewoon echt kleine mensjes nu die er al veel meer bijhoren in de maatschappij.
    Echt alles ontdekken en bewegen en kijken en grijpen.
    Heerlijk! :D
    Vond dat babyzijnde ook erg leuk, maar dit is ook zó speciaal.
    Je maakt gewoon echt contact nu, echt leuk om te zien hoe je kindje nu op jouzelf en alles reageert.

3. Wilma

Wilma VIP lid

May 22, 2006
    6,396
    1
    0
    Uithoorn
    Kan niks meer aan toevoegen. Alleen maar beamen.
    Wendy snapt sinds gister dat als je klapt je handjes open moet hebben. En ze zwaait bijna :confused: Ze kon al draaien maar doet t nou meer gericht enzo. En ze heeft gister in een winkelwagentje gezeten.
    We zijn zaterdag naar blijdorp geweest en toen heeft ze visjes gezien. Toevallig was ik bezig met n aquarium opzetten thuis. En ben sinds gistermiddag hem dus aan het indraaien (staat helemaal klaar zonder bewoners, alleen inrichting/plantjes/techniek) En nu iedere keer als ik visje visje in het water zing dan kijkt zij in die bak opzoek naar de visjes :)
    Ze zegt ook al duidelijk mama (dat vermoeden we al n tijdje als ze "mwama" zei maar nu is het duidelijk dat ze ook echt mij bedoeld...nou papa nog...voelt zich n tikkie achtergesteld :p)
    Nu gaat het pas echt leuk worden!

4. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Mijn mannetje kan sinds gisteren zelf gaan zitten en echt klappen! En knap dat hij zichzelf vindt :) Als hij gaat zitten dan gaa hij ook gelijk klappen =D> hahaha... mama en papa zijn heeeeel trots :oops:

5. Natas1

Natas1 VIP lid

Aug 4, 2007
    7,903
    0
    0
    Almere
    Leuk hè, al die ontwikkelingen!
    Soms nauwelijks bij te houden, maar geweldig om te zien.

6. Dushi

Dushi Niet meer actief

Zeg dat!

En als ik nu foto's bekijk van vorig jaar kan ik me niet meer voorstellen dat ze er zó uit zag.
    Over een paar maanden zal ik ook niet meer zo veel op dit forum zijn.

Maak veel foto's en filmpjes, hou dagboekjes bij en geniet van elke minuut!

Groetjes,
    Danielle

7. mo1978

mo1978 Fanatiek lid

Aug 24, 2007
    1,720
    0
    0
    huisvrouw

Share This Page