1 jaar geleden was jij daar, zo mooi en zo klein! Nu 1 jaar verder kan ik oprecht zeggen: Ik vind het heerlijk om jou mama te zijn!!! Gefeliciteerd lieve Yara!
Van harte gefeliciteerd. Geniet van deze dag, de eerste verjaardag is zooooo bijzonder, zowel voor baby als mama
Gefeliciteerd, een hele bijzondere mijlpaal! En wat een mooi meisje heb je, hele lieve ogen ook. Geniet maar intens met haar, ze worden zo snel groot....
Een eigen verjaardagstopic voor jouw meisje!!! Nogmaals van harte gefeliciteerd met haar eerste verjaardag en ook met het geven van een jaar lang borstvoeding! Een hele gezellige en fijne dag vandaag!
oooohhhh we hebben een heerlijke dag gehad!!!! En na alle ellende van de laatste tijd was dat een welkome afleiding! Heerlijk! Yara is ontzettend verwend! Veel bezoek gehad! Maar ze heeft ook gewoon netjes geslapen! Mijn meisje is gewoon 1 jaar! Ik al 1 jaar mama! Al 1 jaar Borstvoeding! WAUW Bedankt voor alle lieve felicitaties!
Lieve meid, Van harte gefeliciteerd met je mooie meissie!! Wat superrrrr goed dat je al n heel jaar bv geeft... Mag je best trots op zijn... Zker gezien alle "onrust" van de laatste tijd... Dikke knufs