Van zuigelingenvoeding naar opvolgmelk

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door GDuif, 8 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GDuif

GDuif Bekend lid

22 mei 2016
    940
    170
    43
    Hoi!

Wij gaan komende dagen de switch maken van nr 1 naar 2 flesvoeding. We hebben nog een half blik nr 1, maar ik dacht: laat ik alvast nr 2 proberen, zodat als ze het niet moet, ik altijd nog nr 1 achter de hand heb.

Net nr 2 gegeven en ging er goed in. Zal ik nu gewoon nr 2 blijven geven of komende dagen 1 en 2 afwisselen zodat haar darmpjes langzaam kunnen wennen?

Ik vraag dit omdat ons meisje erg last geheeft had van krampjes.

2. Aegyo

Aegyo Fanatiek lid

3 jan 2015
    2.446
    1.463
    113
    Je weet dat je niet per se hoeft te switchen? Opvolgmelk is vooral een marketingtrucje ;)

Dus als je dochter gevoelige darmen heeft en nummer 1 gewoon prima gaat dan zou ik die lekker blijven geven hoor :)

Adrianna vindt dit leuk.
  3. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Ik zou nr 1 gewoon opmaken, anders moet je t weggooien en dat is toch ook zondeo

4. Blijdorp

Blijdorp Niet meer actief

Wij gaan vandaag 50/50 doen. Als dat goed gaat dan morgen overal 1 schepje 1 in en dan overmorgen naar 2.
    Wat ik begreep is dat er bijna geen verschil in zit (ook als je de ingrediënten van de pakken vergelijkt).
    Voor nr 2 mogen ze reclame maken (boven de 6 maanden heeft moeder pas keuze om geen bv te geven ;) )en voor nr 1 niet.

Deel Deze Pagina