wat voor vlees voor dreumes?

Discussion in 'Voeding' started by moontje2008, Aug 3, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. moontje2008

moontje2008 VIP lid

Aug 7, 2008
    9,366
    87
    48
    Female
    Docente Engels
    Achterhoek
    Eefje vind het heerlijk om met ons mee te eten, potjes krijg ik er met moeite in.. dus ik vries nu maar eten in als we op visite gaan..

maar ik vraag me af wat voor vlees ze allemaal mag en wat jullie kleintjes echt lekker vlees vinden!

bedankt!

2. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Alles mag behalve rauwvlees (carpaccio, filet americain, steak tartar). Orgaanvlees beperken (als je dat al wilt geven).

De meeste kindjes zijn gek op kip en gehakt. Mijn zoontje vindt eigenlijk alles lekker. Favorieten: kalfsvlees, lam en kalkoen (naast kip en gehakt!)

3. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Kipfilet en rundergehakt zou ik mee beginnen. Gewoon gebakken biefstukje.

Varkenshaasje kan wel, maar vet varkensvlees zou ik laten liggen.

Lam was hier een drama, dat is ook zwaarder verteerbaar en zoonlief kreeg vreselijke last van zijn darmen, op dat punt is hij al gevoelig, dus dat was hier geen succes.

Ik zou nog niet iedere dag vlees geven en dan nog niet gezouten en geen hele hompen; groente en aardappel/rijst/volkorenpasta is belangrijker!

4. tulip

tulip Niet meer actief

favorieten hier: kip, gehakt, (kun je ook lekker gekruide balletjes van maken, is ook nog leuk om te eten:D) en ze eet heel graag vis, lekker een stukje zalm, kabeljauw, witvis, probeer maar eens.

5. Salapio

Salapio VIP lid

Jan 15, 2007
    13,917
    0
    0
    Zuid-Holland
    M eet geen vlees (principe ... van ons dan :D), wel vis. Ze is echt gek op pangasius! Wij ook trouwens. Verder eet ze wel de vegaburgers ed. Groenteballetjes en worstjes zijn favoriet.

6. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Ja, (wit)vis helemaal lekker!;)

7. Ladylittleangel

Ladylittleangel Bekend lid

Sep 17, 2008
    788
    9
    18
    Midden van het land
    Krokante kipburgers zijn hier favo! :D

8. femkes

femkes VIP lid

Jul 24, 2007
    9,088
    10,382
    113
    Alle soorten vlees die wij eten gaan wel goed. Wij eten varkensvlees, gehakt, kip en rundvlees. Lam en kalf heb ik nog niet geprobeerd. Hij is erg verzot op vlees, dus het gaat er goed in.
    Vis krijgt ons mannetje dan weer kramp van, makreel ging wel goed, maar tonijn en zalm geef ik voorlopig niet meer.

Share This Page