Volgens mij zit mijn zoontje nu in dit sprongetje.. als ik Oei ik groei lees komen er veel dingen overeen. Hebben jullie kindjes veel last gehad van het sprongetje van bijna 11 maanden? En waarin uitte dat zich? Grt Bella
wij zitten in een flinke 11 maanden sprong Daan slaapt echt heel erg slecht komt 's nachts 2 of 3 keer en is overdag makkelijk gtepikeerd als hij iets niet mag. Hopelijk is het snel voorbij dan hebben we dat lekkere ventje terug
Hoi, Mijn zoon zit waarschijnlijk ook in een verschrikkelijke sprong. Fleur, jij hebt het dan nog een soort van makkelijk met het 2 a 3 keer komen 's nachts, want Ties komt wel minimaal elk uur! Word er zo moe en moedeloos van...had er al een onderwerp over geopend, met de vraag wat het kan zijn maar het zal wel een gigantisch vervelende sprong zijn ben ik bang.....
fijn om te horen dat het hier dan wel meevalt. Heel veel sterkte wamt ik ben al doodversleten dan ben jij helemaal aal scheindood of valt dat nog wel mee?
gelukkig kun je eindelijk weer heerlijk slapen. Hier is het helaas nog niet over we zijn nog iedere nacht 2x uit bed gemoeten.
Hier is het slapen een drama. Ze is nu 10 maanden en een paar dagen, maar overdag en 's nachts wil ze niet slapen. Ik heb zelf steeeds het idee dat ze van het ene naar het andere sprongetje gaat. Heel vermoeiend....gelukkig nu 2 weken vakantie even bijtanken!
Hier nog een sprong van 10 mnd. Onze dochter komt ook minimaal 2 a 3 keer per nacht. Ze wordt dan gillend wakker. Ook heeft ze overdag en 's avonds moeite met inslapen. Ze is mooi slim want als we er naar toe gaan dan lacht mevr ons vrolijk toe! Dus nu gaan we toch op advies van de oma's haar even laten huilen als ze moet gaan slapen, en wat denk je binnen een kwartier slaapt ze en slaapt ze beter dan dat we er iedere keer naar toe gaan. Ik ben daar niet zo'n kei in om mijn dochter te laten huilen, maar uiteindelijk heeft zij de langste adem en niet ik, dus ben er nu overheen tgestapt, laat maar 10-15min brullen en daarna pas gaan kijken, want ze is bijdehand en neemt anders een loopje met ons.... Vanacht was ze er trouwens alleen om 00.30uur en toen heeft ze doorgeslapen tot 07.30u. Normaliter is ze er om 00.00u en om 04.00u. Ik hoop dat ze nu ook weer goed gaat slapen. Als ze wakker is krijgt ze een slok water en een schone luier en even knuffelen op de arm in haar kamer en dan weer hup bedje in en slapen. We maken het 's nachts niet gezellig, we houden het "zakelijk" anders gaat ze helemaal niet meer slapen. Ach ik houd me maar voor dat het fases zijn en dat het vanzelf wel weer over gaat.
Ja hier huilt ze ook...alleen ze houdt het echt lang vol. Ik word er soms echt gek van. We laten haar wel huilen, maar na ongeveer 20 minuten vind ik het wel welletjes. Het is lastig hoor. Zo maar weer proberen. Ben benieuwd!