Schema 7 maanden, is dit raar? En hoe van 4 naar 3 flessen?

Discussie in 'Voeding' gestart door roze wolk, 15 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. simke

simke Bekend lid

23 jan 2007
    525
    0
    0
    Flevoland
    De laatste fles is eraf (23.00). Hij krijgt de eerste 2 flessen nu 210+ 7 en de laatste 150+5 (tussen 19.00 en 19.30). de 1e nacht sliep hij tot 4.00 en na de fles weer verder en afgelopen nacht slipe hij tot 6.00 (normale tijd) en na de fles ook weer verder. Een goeie beslissing geweest dus.

Simke

2. duimpje

duimpje Bekend lid

25 sep 2009
    604
    5
    18
    pff, ik vindt het maar lastig hoor... De flessen afbouwen hiervoor ging altijd 'automatisch' maar nu, mama weet het even niet.
    Gelukkig zie ik hier een aantal schema's en tips tussen staan die ik best kan gebruiken. Moet ze alleen proberen in te schikken met de honden uitlaten 3x en haar slaapjes...

Wat voor tussendoortjes kun je allemaal geven die ook nog een beetje verantwoord zijn? Dus niet te veel suikers e.d. Zie bv. rijstenwafel staan, zijn dat de normale of liggen die in het 'babyschap'?

3. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    je kunt ook wel normale geven volgens mij, alleen heb je van bambix van die kleine rijstwafeltjes, en dat is wat handiger om zo te geven :) maar je kunt uiteraard ook gewone rijstwafels in 4 stukken breken en zo geven :)
    ik geef af en toe een soepstengel, zit wel iets van zout in, maar goed dat vind ik verwaarloosbaar.... en heel soms een koekje van bambix of Liga, alleen geeft dat zo'n smeerboel :p

4. duimpje

duimpje Bekend lid

25 sep 2009
    604
    5
    18
    Een liga heb ik wel eens gegeven maar dat wordt inderdaad zo'n vieze smeerboel :D. Dan is de rijstewafel vast een beter alternatief.

Deel Deze Pagina