Ben wel benieuwd hoeveel cc vocht je kan 'rekenen' voor (ongeveer 200 gram) groente en fruit. Iemand enig idee?
goede vraag Maja... dat heb ik me ook wel eens afgevraagd... maar ik denk dat het per fruitsoort ook wel verschilt... want in sinaasappel of mandarijntjes zit volgens mij meer vocht dan in een appel of banaantje... toch? Maar als Fenne niet goed haar water of sapje wil drinken dan bedenk ik me ook altijd dat ze net 2 mandarijntjes met vocht op heeft, dus dat het wel even kan zonder drinken...
Hihi, kom zelfs hier Wen tegen Ik zit idd ook vaak te rekenen hoeveel vocht ze krijgt. Als ze aan melk en pap 'maar' 400cc op een dag krijgt ben ik benieuwd hoeveel ik dan aan fruit en groente kan rekenen. Is dat 10cc of 80cc? Das nogal een verschil. Maar wat je zegt, het verschilt ook per fruit/groentesoort en ze drinken ook wel als ze dorst hebben..
Tegen mij is gezegd dat als je bijvoorbeeld een olvarite potje fruit van 200 gram geeft dat je 100 a 150cc vocht kunt rekenen.
whahaha ik stalk je Maja... dus kijk voortaan maar goed achterom als je ergens alleen loopt... en mama007... met een potje kan ik me dat idd goed voorstellen, dat is dun en erg veel vocht... mijn dochtertje eet alleen geen potjes, nooit gedaan ook... maar in vers fruit & groente zit natuurlijk ook vocht.