Gewone melk?

Discussion in 'Voeding' started by grasspriet84, Mar 20, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. grasspriet84

grasspriet84 Fanatiek lid

Jun 17, 2016
    1,778
    32
    48
    Ha meiden

De kleine man is bijna elf maanden en krijgt normaal twee flessen op een dag waarvan een gemengd met pap (op een bord). Dus eigenlijk 1 fles haha.

De laatste dagen weigert hij de pap en wil gewoon brood. Ik vind het prima, maar krijgt hij dan wel genoeg zuivel binnen? Gisteren weigerde hij ook de avondfles en heeft de nacht gewoon doorgeslapen. Vanmorgen een boterham en miss 100 cc pap.

Nu vroeg ik me af of ik alvast kon oefenen met gewone melk? Normaal is het vanaf 1 jaar, maar zou het heel erg zijn?

2. Grietjenb

Grietjenb Niet meer actief

Wel nee, dat geeft niet hoor. Eventueel kun je ook de flesvoeding in een bekertje bij de boterham aanbieden.
    Mijn oudste was ook 11 maanden toen ik overstapte op gewone melk. Zij kregen tot die tijd bv. Gewone melk wilde ze uiteindelijk niet. Zij drinkt sindsdien karnemelk.

3. grasspriet84

grasspriet84 Fanatiek lid

Jun 17, 2016
    1,778
    32
    48
    Als ZL sochtends geen pap wil, kan ik idd nog wat melk aanbieden in een beker. Wordt wel een rietjesbeker want een open beker gaat nog niet.

Ik ga eens af en toe een slokje gewone melk proberen. Zo kan hij er ook aan wennen.

Share This Page