Schema 8 maanden

Discussie in 'Voeding' gestart door piccolina, 13 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wappie82

Wappie82 Bekend lid

27 sep 2012
    712
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hebben jullie geen gedoe met de flessen? Mijn dochter heeft er echt genoeg van lijkt het, ze gooit hem er steeds uit en laat elke keer wat staan. Dit deed ze nooit, maar sinds 2 weken is het drama. Nou maakt het niet zoveel uit, want ze krijgt verder genoeg. Maar ik vroeg het me af, of jullie baby's van dezelfde leeftijd dit ook hebben...

2. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    Nee hoor hier alle flesje op en nog daarna huiltje dat het op is.
    Zodra ze flesje ziet ze trilt gewoon van ongeduld hihi maar dat had ze altijd van dat hongerige gedoe dus ik verwacht dat ze echt lastig zal zijn waneer we naar 1 of 2 flesjes moeten..

3. Nova81

Nova81 VIP lid

18 nov 2009
    5.879
    1
    36
    Als je gewoon gaat werken naar 3 hoofdmaaltijden en 2 tussendoortjes + fles voor het slapen dan zit je toch goed?
    Hier was het zo:

6-7u fles 180/6 met granenpap
    10u fruit met evt wat water/thee (op die leeftijd geprakt of in stukken, niet gepureerd)
    12u boterham met roomboter en fles 180/6
    15.30u rijstwafel/soepstengel/nog wat fruit oid met water/thee
    17.30u avondeten: flink wat groenten, aardappel/rijst/pasta en soms vlees/vis/ei
    19.30u fles 180/6

Je kunt best iedere dag (zilvervlies)rijst/ aardappel/ (volkoren) pasta geven hoor! Zitten ook goede vitamines en voedingsstoffen in. Als je het idee hebt dat er meer verstopt door raakt oid dan kun je altijd wat extra olijfolie/roomboter toevoegen...

Zou ook eens beginnen met alles te prakken en zo richting stukken gaan werken. Is ze wat langer bezig met haar eten en dus ook beter verzadigd als ze klaar is!
    Je kunt haar natuurlijk ook eerst een prak geven en ipv die boterham tijdens jullie eten gewoon nog wat stukken groenten en aardappel!
    Op die manier kun je het brood gewoon in de middag geven.

4. Nova81

Nova81 VIP lid

18 nov 2009
    5.879
    1
    36
    Krijgt ze geen tandjes?
    Dan dronk ze hier de flessen ook altijd een stuk minder goed... Ging gewoon weer goed als ze door waren!

5. Ti87

Ti87 Bekend lid

12 apr 2012
    613
    0
    0
    Wappie: hier drinkt hij ook minder goed. Hij was altijd hongerig maar sinds de bijvoeding is dit een stuk minder en drinkt hij niet meer zo snel. Hij laat de laatste weken ook weleens wat melk staan (niet altijd). Of bij ca de laatste 50 cc gaat hij lachen en spelen met de speen. Soms drinkt hij dan na tijdje verder maar soms wilt hij ook niet meer

6. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    Nou tot nu toe was het succes. Brood geef ik nu voortaan gewoon om 12.30..
    Ik deed zo en was erg goed haar bevallen:
    08.00 fles
    10.00 fruit met wafeltje
    12.30 brood met boter en jam
    Slapen
    14.30 flesje
    16.00 koekje deze keer maar morgen ga ik wafel geven of kwark met fruit
    18.00 bietje, aardappel, kip: was te veel geworden eigenlijk volgende keer halveren. Yogurt met mango
    19.30 slapen
    Slaapt nog ik verwacht circa 22.00 flesje

7. Spring

Spring Fanatiek lid

17 sep 2012
    1.430
    174
    63
    NULL
    NULL
    Hier nu het volgende schema:
    7.00 papfles
    10.00 2 stuks fruit
    12.30 brood (1 of 2) met margarine
    15.00 fles
    17.30 aardappel/rijst + groente + kip (soms wat volle kwark als toetje)
    19.00 fles en naar bed

Ze doet het er goed op!

Deel Deze Pagina