Schema 6 maanden avondeten

Discussion in 'Voeding' started by DisneyMama, Mar 18, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. DisneyMama

DisneyMama Bekend lid

Nov 7, 2013
    820
    439
    63
    Hoi hoi,

Ik zit een beetje in de knoei met ons schema. Ik voed nog steeds op verzoek, dit vind mijn zoontje het fijnst, maar wel met een vaste volgorde. Nu zit ik met de situatie dat hij binnenkort 6 maanden word, en ik broodstukjes wil gaan introduceren.
    Dan zou het schema worden,
    ochtendfles, fruit, brood met fles, flesje (en straks een 2e tussendoortje), groentehap/warme maaltijd, fles voor de nacht.

Op zich een prima schema natuurlijk.
    We beginnen meestal de dag rond 6 uur, soms iets eerder, soms een uurtje later. En rond 7 uur krijgt mijn zoontje de laatste fles en gaat hij de nacht in.

Nu zit ik met de situatie dat ik straks graag wil dan onze zoon met de warme maaltijd met ons mee gaat eten, alleen wij eten normaal erg laat. Op maandag, woensdag en vrijdag pas rond half 7. Op dinsdag en donderdag pas rond 8 uur. Dus dit is erg moeilijk in te passen in dit schema.
    Wij halen de kleine op maandag en vrijdag op bij oma rond half 6/6 uur, en op dinsdag pas om half 7/7 uur.
    Op woensdag en donderdag is er wel 1 ouder thuis dus kunnen we evt. apart eten waardoor we rond 5-6 uur avondeten.
    Maar de andere avonden is dit echt onmogelijk.

Hoe doen jullie dit? Of hebben jullie nog tips?

Share This Page