Wij gebruikten deze voorheen wegens afplatting aan de linkerkant van Justin's hoofdje. Nu gebruiken we m zodat Justin iig niet gaat staan etc en hij weet toch niet beter. Máár.. s nachts draait hij zich op zijn buik en gaat dan huilen dat ie niet meer lekker ligt natuurlijk. Hoe ging dit bij jullie ukkies toen je de safe t sleep niet meer gebruikte? Gingen ze dan niet staan etc?
Gebruik je het gedeelte voor tussen de beentjes nog? Als ze zelf op hun buik gaan draaien, dan kun je dit gedeelte onder het lakengedeelte wegvouwen, zodat je kindje wat meer bewegingsvrijheid krijgt, maar niet kan gaan staan... Overigens heb ik hem in het begin ook gebruikt ivm voorkeurshouding, maar dat is alweer een hele poos terug. Tot voor kort kon Misha nog niet staan, dus geen probleem. Maar nu staat ze dus wel en soms gaat ze 's avonds ook in bed staan. Dan is het even brullen, omdat ze nog niet zelf kan zitten. Ik laat haar dan even, zodat ze het staan echt beu is en ga dan naar haar toe om haar neer te leggen. Meestal rommelt ze dan nog wel een beetje in haar bedje rond, maar 9 van de 10 keer gaat ze dan niet meer staan...
Omdat Justin dus op zijn buikje draait hierin en dan niets meer kan. En dan gaat ie huilen. En wij hebben trouwens t gedeelte tussen zijn beentjes nooit gebruikt.
ow vandaar ik heb dat nooit gebruikt, en elijah draaide vanaf dat ie kon draaien altijd op zijn buik. we waren nog maar koud de slaapkamer uit en dan lag ie alweer op zijn buik. in het begin vond ik het wel eng, maar rond die leeftijd kan hij toch al goed zijn hoofd enzo optillen, dus kiest ie gewoon wat ie misschien het pretigst vind liggen. en dat staan, tja... als elijah wakker is gaat ie wel direct staan, en valt eigenlijk nooit weer in slaap dan.