Hoe doen jullie dit...

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door toet, 8 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toet

    toet Fanatiek lid

    7 apr 2006
    1.802
    0
    0
    Sophie gaat de laatse dagen rond 20.00 naar bed,vanmorgen kwam ze om 7.00 al,dus zal ik vanavond ook wel rond 19.00 uitkomen.
    Maar hoe doen jullie dat als je ergens ben,bijvoorbeeld een avondje bij vrienden,of als je eet bij je ouders,normaal gingen we tegen flesjes tijd naar huis...maar19.00 s'avonds is dat vaak nog te vroeg...maar ik ben ook bang dat als ik haar ergens laat slapen,en dan weer in maxi cosi dat ze dan wakker wordt en vervolgens niet meer gaat slapen.
    Het gebeurt niet super vaak dat we weg gaan,omdat we er eigenlijk altijd wel rekening mee houden,maar je blijft zo beperkt...

    Hoe doen jullie dit?

    Groetjes,
     
  2. marline1983

    marline1983 VIP lid

    11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    hey meid

    ik leg youame dan in de maxi cosi als ze de fles drinkt
    en dan leg ik haar rustig op de slaapkamer van degene

    ik neem altiojd haar muziek dingetje mee voor als ze gaat slapen

    en doe dan ook vaak al haar pyama aan dan hoef ik haar niet meer om te kleden als we thuis zijn
     
  3. toet

    toet Fanatiek lid

    7 apr 2006
    1.802
    0
    0
    Leg je ze dan al gelijk in de maxi cosi? Ze mogen daar toch naar anderhalf uur per dag inliggen?

    Groetjes,
     
  4. teigetje80

    teigetje80 Actief lid

    27 jan 2006
    188
    0
    0
    zwolle
    ik geef altijd het laatste flesje bij mijn ouders ofzo en dan gaat ze vaak slapen in de box of in bedje bij mijn ouders
    en als ik naar huis ga haal ik haar eruit en doe haar in de autostoel
    onze meid is heel makkelijk en slaap gewoon door
    thuis kleed ik haar om en doe ik haar in bed ze draait zich om en slaapt gewoon lekker verder tot de volgende ochtend 7.30
     
  5. wendy1611

    wendy1611 Fanatiek lid

    14 mei 2006
    2.463
    0
    0
    We deden dan altijd het flesje nog bij diegene waar we op bezoek waren en stapten dan gelijk in de auto. Lotte viel dan lekker in slaap en konden haar thuis zo overleggen in bedje.
     
  6. toerist18

    toerist18 VIP lid

    23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Heb dit nooit gedaan, gingen altijd voor bedtijd naar huis, of liet de visite bij ons komen, of vroeg oppas.
     
  7. bloem31

    bloem31 Actief lid

    10 jul 2007
    388
    0
    0
    Mijn meisje is 5 1/2 maand en als we weg gaan en het wordt later dan geef ik de laatste voeding gewoon daar. Ik zorg dan dat ik haar pyama al heb zodat ze thuis direct in haar bedje gelegd kan worden.
    Het heeft hier geen problemen gegeven!
     
  8. liefzonnetje

    liefzonnetje Fanatiek lid

    17 aug 2006
    2.074
    0
    0
    Gewoon meenemen, vaak wil hij dan wel even wat vaker drinken (andere omgeving en dan wat vertrouwds hebben denk ik zo...) hij past nog net in de wandelwagen dus laten we hem daarin slapen, maar denk dat we later gewoon campingbedje bijvoorbeeld meenemen. Dan in maxi cosi en thuis hem nog eens voeden en in wieg leggen. Slaapt prima door dan!
     
  9. jantina

    jantina Fanatiek lid

    13 aug 2006
    1.551
    0
    0
    Ik doe dit nog niet,als ik bij iemand eet
    dan ga tegen de klok van 19.00 naar huis en krijgt ze thuis de fles en gaat ze naar bed....britt zal op een nadere plek niet slapen rond dit tijdstip ...
    dus verjaardagen en dat soort dingen doe ik smiddags of een nadere keer maar nu gaat britt voor alles....die tijd komt wel weer toch;)
     
  10. Lente

    Lente Bekend lid

    12 jun 2007
    615
    0
    0
    Wij geven haar ook gewoon de fles en leggen haar dan daar te slapen. In campingbedje, in een restaurant hadden we haar laatst in haar maxicosi gezet. Meestal omdat het anders dan anders is, drinkt ze haar fles niet leeg.
    Bij thuiskomst geven we haar dan een schone luier, pyama aan en nog een klein beetje melk (60cc) en dan naar bed. Gaat prima zo.

    Succes.
     
  11. danili

    danili Bekend lid

    22 mei 2006
    808
    0
    0
    wij gaan om de week op woensdag avond bij familie eten, en nemen ferron dan ook mee. na zijn laatste fles leggen wij hem in zijn campingbedje in pyama boven op een slaapkamer met zijn speentje, en dan slaapt hij prima.
    Uurtje of 11 gaan wij meestal weg, en dan halen we hem voorzichtig uit het bedje, doen we m in de maxi cosi, met deken eroverheen, en zetten we m in de auto.
    Hij slaapt eigenlijk altijd gewoon door. Ook als je flink herrie maakt. Thuis terug in bed zelfde verhaal, slaapt gewoon door. Ideaal! En zo komen wij ook gelukkig nog ergens s'avonds.
    En komt ons moppie ook goed aan zijn slaap.

    Wij hebben dit wel vanaf het begin gedaan, dus misschien dat hij daarom ook goed gewend is aan het ergens anders slapen.
     
  12. stitch

    stitch Fanatiek lid

    24 sep 2006
    1.561
    0
    0
    als wij 's avonds weg gaan dan 'ligt hij daar in het bedje/camping bedje dan haal ik wesley eruit voor z'n laatste voeding dan trek ik z'n pyama aan en geef hem daar z'n laatste flesje leg hem in de maxi cosi en rij naar huis en keg hem meteen weer in bed.
    meestal slaapt hij meteen weer verder.
    als hij wakker is dan geef ik thuis de laatse fles zodat hij meteen daarna in bed kan.
    succes.

    groetjes susanne
     
  13. Lisette28

    Lisette28 Fanatiek lid

    21 feb 2006
    1.439
    0
    0
    Delft
    als wij bijvoorbeeld bij vrienden gaan eten geven we haar daar de avondfles (18:30), dan stoppen we haar in ons campingbedje en gaat ze slapen. Als we naar huis gaan stoppen we haar in haar maxicosi en dan rijden we naar huis (met auto of bakfiets). Thuis gaat ze zonder morren slapen. Alleen het wakkermaken tussendoor is 1 minuutje huilen.
     
  14. toet

    toet Fanatiek lid

    7 apr 2006
    1.802
    0
    0
    Ik denk dat we het gewoon moeten proberen ;) en als ze bij thuis komt huilt,misschien nog een klein flesje geven...je blijft anders wel beperkt...

    Groetjes,
     
  15. Minimuisje

    Minimuisje VIP lid

    8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Gewoon eens uitproberen en kijken hoe je kleine meid erop reageert! Hier als we weggaan en hij is daar in slaap gevallen word hij ook altijd wakker met het naar huis gaan. De ene keer neemt hij gelijk genoegen met zijn bedje en de andere keer geef ik hem nog een klein flesje en valt hij dan weer gelijk in slaap...!
     
  16. pim

    pim Fanatiek lid

    22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Wij zijn vanavond nog bij mijn ouders geweest. Emme heeft daar gegeten en daarna heb ik haar daar in het campingbed gelegd. Toen we weg gingen heb ik haar wakker gemaakt en in de maxicosi gezet. Thuis uit de auto gehaald en weer in bed. Ze slaapt dan weer lekker verder.

    Zo hebben we het van het begin gedaan en Emme slaapt overal (bij vrienden, opa's en oma's ) goed.
     

Deel Deze Pagina