Hoi Vanwege mogelijke kans op allergieen, mag ik mijn meisje nog geen bijvoeding geven tot 6 maanden. Nu vraag ik me af, wat is nu eigenlijk precies bijvoeding...? Geldt dat ook voor drinken? Alleen de flesvoeding mag wel natuurlijk. Maar mag ik dan wel water bijgeven? Dat lijkt me eigenlijk ook wel kunnen. Maar goed, en thee dan, of roosvicee, of drinkfruit van Nutricia? Op die fles staat ook al vanaf 4 maanden... Wat geven jullie je kindjes te drinken?
Volgens mij zijn water en rooibosthee of kabouterthee prima drankjes die je Anne kan geven tussendoor.
Ik zou het gewoon bij water houden. Mijn dochtertje drinkt ook alleen maar water naast haar fles, en is daar helemaal aan gewent.
Inderdaad is alles naast melk ,bijvoeding. Aangezien je KV geeft zou ik dan alleen wat extra water geven.
rooibosthee , diksap, wikki , nutricia appelsap dat lust esmee allemaal graag, kabouter thee vond ze maar niks, dat drink ik dan maar op
Mee eens. Een kindje met aanleg kan ook makkelijk op ander vocht dan kv allergisch reageren. Vervelend voor jullie trouwens, hoop dat het haar bespaard zal blijven!