Mijn zoontje is bijna 1.. over een weekje al! nu moet ik vandaag nieuwe voeding kopen. hij krijgt alleen savonds nog flesvoeding.. dus ik doe heel lang met zo´n pak. zou ik nu alvast over kunnen stappen op nr 3?? of moet ik toch nog gewoon een nr 2 kopen? kan het kwaad als ik er een weekje eerder mee begin? Alvast bedankt!
Hij zou nu toch zelfs 'gewone' koe-melk mogen drinken? Dan denk ik dat ie zeker al op nr3 mag, het komt niet neer op een weekje...
jaa hij krijgt ook nog maar 1 fles. sochtends en smiddags gewoon halfvolle melk.. nou dan koop ik gewoon nrtje 3!
Nr 3 is toch helemaal niet meer nodig, hij kan gewoon volledig over nu op 'gewone' melk, voor je eigen gemoedsrust kun je vitaminepillen voor hem kopen zodat hij toch 'alles' binnen krijgt (die van de optimax mogen ze al vanaf 1 jaar hebben) Groetjes Anita
Ik dacht dat nr3 al vanaf 10 maanden was? Wij zijn met 11 maanden langzaam begonnen met gewone melk. Steeds een flesje meer. Net voor zijn 1e verjaardag was de poeder op, en heeft hij alleen nog gewone melk gehad..
Ja hoor, ik heb met 11 maand en 1 week al nr 3 gekocht omdat ik niet wist hoe hij zou reageren op koemelk. Tevens begonnen door 1 beker melk te vervangen door koemelk. Dit gaat prima! Merk geen verschil. Dus als mn pak op is ga ik volledig over! Maar als hij nog maar 1 flesvoeding krijgt, wat geef je m dan nog voor ander drinken? Hij zou toch nog ca 300cc melk(produkten) moeten krijgen? Of gaf je al koemelk?
Je kan nr 2 melk kopen, maar je kan ook nr 3 melk kopen als je dat wil. Een weekje eerder andere kv maakt echt niet uit, net zoals een weekje langer dezeflde kv ook niet uit maakt. Zo heel erg is dat echt niet hoor. Oudste twee hier drinken nog altijd nr.2 melk, dit omdat er van HA geen nr.3 melk is ! En zoals al gezegd, als je wil dan zou je ook koemelk (of andere melk) aan je kindje kunnen geven. Liefs, Hanneke!
jaa hij krijgt genoeg melkproducten hoor! dit is mijn schema nu: 7.00 200 ml melk met bambix 10.00 tussendoortje met drinken 11.30 1,5 boterham met 150 ml melk 15.00 2 stuks fruit 17.30 warm eten met schaaltje vla yoghurt of soms een appelmoesje 19.00 fles die hij dus echt nog nodig heeft!! gewone halfvolle melk drinkt hij niet uit de fles. en die fles heeft hij juist nog nodig. dus dan maar kunstvoeding! Tussendoor bied ik genoeg te drinken aan en dit drinkt hij met een rietje. Van het cb mocht ik de fles laten vervallen of inderdaad gewone melk gaan geven. maar dat zie ik dus zelf nog niet zitten ga deze langzaamaan afbouwen!