ik wil graag een 1m2 moestuin maken nav het boek makkelijk tuinieren. Nu heb ik begrepen dat je de bakken van 1m2 ook kant en klaar kan kopen. Weet iemand ook waar? MijnMoestuin.nl | Een eigen moestuin beginnnen En zijn er mensen die al eigen groeten eten uit hun eigen 1m2 moestuin?
Hoi, ik heb ook zo'n bak op het terras staan. Ik heb 'm gekregen maar volgens mij komt ie gewoon bij een tuincentrum vandaan, incl. speciale grond. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het eerste jaar er veel mee gedaan heb maar daarna wat minder, ook wel door zwangerschap en dochter. Ik had er bietjes, sla (vooral door slakken opgegeten helaas), wortels, tomaten en kruiden in staan. Het waren maar kleine hoeveelheden, geen hele gezinsmaaltijden zeg maar. Ik vond het wel leuk om te doen, ook het idee dat je het zelf gezaaid hebt. succes ermee!
ik heb m bij de Welkoop vandaan. Vorig jaar sla, bietjes, wortels, snackkomkommer, peterselie, andijvie en prei gehad. het blijft wel klein vind ik, ik weet nit of dat aan de bak ligt, hij staat overigens op de aarde dus lijkt me niet uit te maken. je kunt trouwens ook gewoon 4 planken aan elkaar schroeven, die latjes heb ik er al meten afgehaald dat is zo onhandig!