Ik heb een kleine Dodie fles bij hun 3standen speen, maar die fles word nu Jaimy 165cc per keer drinkt te klein. Nu kan ik de opvolger kopen maar die fles is echt MEGA! Daar kan 300cc in en is echt heel lang...niet handig dus. Weet iemand op wat voor andere fles (waar ongeveer 200 - 250cc in kan) hun speen kan??
Hoi. Hier ook een dodiefles. Zo'n lange ligt wel lekker in de hand hoor. En je gaat waarschijnlijk toch snel richting de 200cc. Volgens mij heeft Avent ook een 3 standen speen. Succes met zoeken!
Ik wil geen avent...die spenen zijn te breed voor Jaimy. Ik gebruik echt de speen van Dodie (3 standen speen) en niets anders meer... hij heeft namelijk stand 3 nodig. Maar die lange fles van Dodie is dus wel fijn??? Ik vind hem er zo lomp groot lang uitzien.....
Hoi, Hier de Difrax flessen met ook de 1/2/3 speentjes erop voor de papflessen. Je kunt deze ook met een speciale ring kopen, zodat de speen niet rond draaid. Je kunt namelijk de fles niet rond draaien omdat het s-flessen zijn. Ik weet niet of de dodie speen op de Difrax fles past. Ik denk het zelf wel. Laat even weten als je het gelukt is!!! Ik weet niet waarom er destijds voor de Dodie fles is gekozen maar deze wordt normaal in combinatie met borstvoeding geadviseerd omdat de speen langer is en verder in het mondje ligt net zoals de tepel normaal ligt. Bij de Difraxfles is deze korter, misschien dat dat voor je kindje wennen is. Als je het toch bij Dodie wil houden, het gaat al snel naar de 200 ml toe en dan is de fles wel in verhouding met de voeding. Suc6 ermee
Hey mamakitty Wij hebben ook die grote fles, want ze verkochten hier geen kleinere en ook niets anders... Het is even wennen, maar ik weet al niet beter dan dat Caitlin zo'n grote fles krijgt. En er zit nog steeds maar 100 ml per keer in. Maar misschien is die difrax ook wat voor je. Succes!
Bedankt meiden, maar ik heb toch maar die grote lompe gekocht, ik wist het ook niet meer, dus dan maar dezelfde fles, maar hij is echt lang....mja, ik heb er 1, dus deze mag dicht!!
Jill had eerst avent maar alles liep zo weer uit haar mondje met speen 1. toen dodie fles ging prima! toen ging ik jbpm erdoorheen doen vanwege het licht spugen en verzadigder gevoel maar de dodie speen was daar niet goed genoeg meer voor. Toen ben ik weer naar de avent gegaan speen 1 en dat gaat nu prima! difrax was hier een ramp, liep het er ook zo uit weer..
Die flessen zijn echt fijn.. Liam zit nu ook in de grote fles van dodie en die ligt echt lekker in de hand .. ik dacht ook eerst.. wat een gigant van een fles maar hij is echt fijn! Succes!