baby 6 maanden weigerd fles help

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door mama201, 26 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama201

mama201 Bekend lid

25 feb 2015
    973
    1
    16
    hallo mijn zoontje van 6 maanden krijgt volledig bv
    ik zelf nuttig geen koemelk omdt hij dus kma heeft

nu probder kk al een tijdje nutrilon pepti te geven als pap met rijstebloem of uit een fles maar hij wilt gewoon niet

eerst dronk die wel water uit de fles van difrax heb ook medela en tommy en avent fles maat helaas hij wilt niet

ik had allang weer moeten werken maar ben zo bamg om een huilend kind achter te moeten laten

kolven lukt mij niet goed krijg heel weinig

groente en fruit is minimaal echt vijf hapjes dan zt die vol

uit een beker de pepti wilt die ook niet

als die noi geen kma had dan was het denk ik makkelijker om een pyama papje te geven ofzo

weet het nu even niet meer

hij wilt echt vaak de borst zeker 8 x per dag soms meer en snachts ook zo 2 a 3 x

hij is verder ook moeilijk te vermaken wilt graag constant aandacht

box is maximaal 10 min dan krijsen met tranen

verder is die heel vrolijk

slapen gaat ook beter sinds ik met koemelkvrij dieeet begonnen ben voorheen hele nacht krampjes huilen etc

wie heeft de gouden tip

2. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    probeer eerst eens wat borstvoeding op de speen van de fles te doen, voor een fles moet een baby vaak iets harder zuigen voor hij er wat uitkrijgt, belangrijk is ook dat het een volledig andere techniek is wat hij moet doen bij de fles, dus probeer eerst eens een beetje te helpen met elke keer een druppeltje uit de speen te laten lopen met je vingers, zodat hij door heeft dat er ook voeding uit komt, het kan even duren maar de aanhouder wint, blijf zelf ook rustig hij voelt jou veilloos aan als je zenuwachtig wordt of twijfeld.

wat ook kan helpen is jou geur dus voedt hem dicht tegen je aan, als het even kan blote borst zodat jou geur aanwezig is, en hij de fles associeert met voeding

Deel Deze Pagina