Het is op de foto niet zo duidelijk. Maar mijn zoontje van net 1 jaar had/heeft een heel rood voetje.. Ik had hem even op blote voetjes gelaten om het stappen te oefenen en had verwacht dat hij het koud zou hebben. Alleen het voetje is heel erg warm en zijn andere voetje erg koud.. Gek toch? Zal zijn doorbloeding niet goed zijn of komt dit bij die kleintjes vaker voor? Ik weet nog wel dat hij dit, toen hij echt nog heel klein was, ook een keer met zijn handjes had..
Ik ken het niet, maar ziet er inderdaad wel vreemd uit! Zou het zeker even in de gaten houden En als je het echt niet vertrouwd even de HAP bellen.
Ik zou ook even bellen. heb dit bij mijn kindjes nooit gezien. Misschien kan je foto sturen dan kunnen ze ook beoordelen.
Nee, we hadden hem uit de kinderstoel gehaald voor de zekerheid. Ik ontdekte het toen hij daarin zat, maar er was niks dat afknelde.. Ik zal morgen wel even de huisarts mailen..
Ik heb gemaild, nog geen reactie. De voetjes zijn gewoon nog dik van het babyvet hoor, vanochtend waren ze weer hetzelfde..