Baby 4,5 maand, kleden vandaag?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Roxyroxx, 7 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roxyroxx

Roxyroxx Niet meer actief

Hi meiden,

Hier in t zonnige zuiden is het al een graadje of 20... Zoonlief heeft nu een korte broek, polo shirt en rompertje met korte mouwen aan met sokjes. Straks wil ik hem nog een hoedje opdoen als we echt gaan wandelen.

Kan ik hem gewoon zo aankleden of is het toch iets te koud?

2. Sax

Sax Bekend lid

22 jan 2013
    987
    0
    0
    Nee joh! Heerlijk toch!
    Ik zou zelf de sokjes uitdoen. Mijn mannetje is dan wel 1,5 maand ouder, maar hebben gister ook gewandeld zonder sokjes. Heerlijk vond hij het! (Wel insmeren!)

3. Roxyroxx

Roxyroxx Niet meer actief

Hihi insmeren is al gebeurd, was idd over sokjes aan t twijfelen...

4. sydneys

sydneys Niet meer actief

nee hoor, je kan straks zelfs het shirt en broekje uitdoen volgens mij

5. Sjubidoe

Sjubidoe Actief lid

12 mei 2012
    361
    1
    16
    Das prima hoor! Hier heeft hij nu nog een rompertje met korte mouwen aan en een broekje, het broekje zal later ook nog uitgaan denk ik.. Gister ook smiddags alleen een rompertje aan!

6. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Moeilijk he met die kleintjes. Vooral goed voelen aan je kindje. Ieder kind is nl weer anders. M was best een koukleum. T juist een oven. S ertussenin.

Goed smeren, niet 1x maar vaak, ook als hij in schaduw ligt. Eventueel eerste kwartiertje zonder smeren in schaduw voor portie vitamine d ;). Ook afhankelijk van huidtype uiteraard.

7. kwebbel86

kwebbel86 Niet meer actief

Ik ben vanmorgen wezen wandelen rond 11.00 en toen had ik een boxpakje aangetrokken met korte pijpen. Da's alles! Nog lekker in de maxi-cosi (wandelwagen is ze nog te smal voor, en de voetenzak is mega voor haar lichaam), ik wikkel haar dan in het deken en kap omhoog. Als de kap naar beneden gaat doe ik de parasol open.

Deel Deze Pagina