Dag dames, Onze dochter is 8 maandjes. Met 4 maand kreeg ze onderin 2 tandjes. Nu met 8 maanden heeft ze al 9 tanden! En een last dat ze ervan heeft. Ze is het weekend ziek geweest, overgeven enz. En nu heeft ze nog diarree, echt door die tandjes. Ze krijgt ze ook allemaal tegelijk. Ik heb natuurlijk chamodent druppels van vsm. Iemand nog wat tips om het iets te verzachten? Ze slaapt zo moeilijk door die tandjes.
Dochter krijgt ook tandjes nu achter elkaar maar heeft er nog geen last van. Bijtring? Verkoelen? Melk koeler aanbieden etc?
Zielig dat ze er zo'n last van heeft! Enige voordeel van veel tegelijk lijkt mij dat ze er dan geen maanden last van heeft. Idd proberen koele dingen aan te bieden waar ze op kan kauwen; bijtring, stukjes komkommer.... En de meningen verschillen over chamodent en dentinox misschien kun je dus de dentinox nog gaan proberen. Heel veel succes en sterkte voor je meisje!
Hier alleen met de kiezen last, maar als hij er wakker van wordt in de nacht krijgt hij van mij gewoon een zetpilletje (PCM) hoor.. Overdag inderdaad met de smeersels/bijtringen etc de pijn wat stillen.
Onze dochter kreeg ook zoveel tandjes in een keer, hebben toen gewoon pcm gegeven hoor. Wil het niet vaak geven maar als ze zoveel last hebben dan wel.
Bedankt allemaal, Nou het is nu helemaal een ramp want ik voel dus al een kies doorkomen. Ze is helemaal van slag, slaapt slecht, huilerig.. Dan maar savonds een zetpil geven.
Jee wat zielig zeg, zoveel tanden tegelijk Vigo heeft 2 ondertandjes en krijgt nu linksonderin een hoektand, er zit een grote rode bult ................... hij heeft daar al erg veel last van. Succes en wie weet helpt de PCM een beetje!! Onze kindjes zijn allebei op dezelfde dag geboren