wie ervaring met kruisvat of Ah comfort ??

Discussion in 'Flesvoeding' started by linda84, Feb 11, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. linda84

linda84 Fanatiek lid

Sep 3, 2006
    4,383
    36
    48
    Ik gebruik nu voor onze zoon nutrilon AR. Hij doet het erg goed op deze voeding. Nu ging ik net een nieuw pak voeding kopen en zag bij de AH en bij de kruidvat (AR verkopen ze achteraf niet bij de AH) dat eigen merk enorm veel scheelt 8 euro bij kruidvat voor comfort en AR kost ruim 12 euro.

Heeft er soms iemand ervaring mee ? Hoe deden jullie kindjes het erop ?

2. Jippie

Jippie VIP lid

Feb 3, 2007
    11,784
    776
    113
    Ik was meer tevreden over de voeding van het Kruidvat dan Nutrilon. Het verzadigt meer, onze meid had met Nutrilon tussendoor honger en kwam soms elke 2-3 uren al. Met de KV-voeding ging dat meteen stukken beter.

3. Marieken

Marieken Fanatiek lid

Jan 11, 2009
    3,278
    0
    0
    Kinderopvang en dierengeneeskunde
    arnhem
    wij zijn ook van nutrilon overgestapt naar kruitvat comfort (vooral vanwege de prijs) en hij heeft niks gemerkt van de overstap. heb zelfs gehoort dat het beide uit de zelfde fabriek komt.. maar wij zijn er zeer tevreden over.

4. Daan78

Daan78 VIP lid

Jun 25, 2008
    8,202
    1
    0
    Apeldoorn
    Ik ben ook zeer te spreken over de comfort van het kruidvat. Ik meng het met de standaard.
    Moet er wel even bijzeggen dat er wel een tijd tussen heeft gezeten tussen de Nutrilon en het moment dat we overgingen op combi standaard/comfort.
    Mijn meisje is tevreden, voldaan, spuugt minder en ontlasting is beter.

En de prijs is natuurlijk aantrekkelijk.

5. linda84

linda84 Fanatiek lid

Sep 3, 2006
    4,383
    36
    48
    Ok fijn te horen dat jullie de voeding goed bevalt. Ik ga hem na dit pak toch maar eens proberen. De prijs is zeker aantrekkelijk. Vind het prijsverschil van 4,50 gewoon te groot om maar nutrilon te blijven geven.

Share This Page