Ha meiden, Ik heb voor de kleine wantjes gekocht bij ter stal, maar wat een ellende die dingen. Ik krijg ze amper over zijn handjes, want hij werkt niet bepaald mee Als ik ze over zijn handjes heb gekregen, dan zitten ze er nog niet helemaal over, want ii krijg zijn handen er gewoonweg niet in. Iemand tips? Ik vind het nu wel koud om zonder wanten in de wagen te liggen.
Ik doe ze aan als sokjes; dus ik zorg dat ik tot het einde (helemaal bovenaan de want, bij sokken het deel waar de tenen komen) de want heb 'opgerold'/opgestroopt, en dan het handje erin en afrollen. Dan zit hij er meteen goed diep in zeg maar ipv dat je er nog aan moet sjorren. En dan duw ik de randen nog in de mouw van de jas (of eerst de wanten aan en dan pas de jas).
Dat kan met deze wanten niet. Het zijn van die stugge dingen. Uhm..hoe leg ik dat uit...je hebt ook wanten voor volwassenen. Dit is de mini-uitvoering ervan: beetje plastic/katoenen buitenkant en een dikke gewatteerde vulling. Hopelijk snap je wat ik bedoel? Dikke sokken had ik nog niet aan gedacht. Dit is voor vandaag iig een goede oplossing. Dank je!
Wanten zijn een grote bitch. Inderdaad gaan voor soepele zonder duimen/vingers of anders gewoon 2 paar dikke sokken waar lekker veel rek in zit eroverheen doen Ohja als je toch echte wanten wil zijn die hele lange een aanrader. Die kun je goed vastpakken en over de handen heentrekken en ze vervolgens over de jas doen. Ik weet echter niet of die in NL te koop zijn?
Ik heb van die gevoerde hema wantjes, is ook zo'n sokmodel dat ik dan over de mouwen van de jas heen trek.
Vorig jaar had mijn jongste donkerblauw met touwtje van de Zeeman, maar die paste hij dit jaar niet echt meer, dat gedoe om aan te krijgen, toen heb ik lichtblauwe gekocht bij de Zeeman, ze leken hetzelfde, maar zijn veel ruimer. Hij hoeft nu niet zijn vingers helemaal tegen elkaar aan te doen willen ze aan gaan (wat natuurlijk erg lastig uitleggen is bij een kleintje ), maar ook als hij zijn hand gewoon omhoog houdt, schuiven ze zo om zijn hand.
Wanten gaan idd niet aan of zijn zo weer uit. Laatst geprobeerd met sokjes, en dat ging prima. Blijkbaar kan ze daar haar handje beter in bewegen en vindt ze dat prettiger.
Mijn ervaring met baby wantjes is dat ze altijd te klein zijn Dus hier kwamen we ook op sokken uit Nu heb ik wanten gevonden die wel passen, maar dan koop ik ze echt veel te groot volgens het label. Anders blijven ze zeker niet zitten.