hallo, ik ben de voeding ritme van isa kwijt. hij had 2 weken geleden de RS VIRUS te pakken gekregen met strottenhoofdontsteking, bronchitis en diaree erbij. hij heeft toen niks gegeten en gedronken. hij was 1 kilo afgevallen. hij moest ook een weekje in het zh blijven en heeft aerosol gekregen. maar sindsdien wordt hij snachts wakker en wilt dan een flesje drinken van 210cc/7, normaal had hij dat niet. overdag heeft hij 3 voedingen. ik zal zijn dagvoeding even hier vermelden en dan kan je kijken of hij te weinig ofzo krijgt. 09.00 uur fles van 210cc/7 schepjes 11.00 uur fruithapje gegeven, met wat drinksap 12.00 uur brood 13.00 uur fles van 210cc/7 schepjes 17.00 uur groente 16.00 uur rijstwafel, met wat drinksap 20.00 uur fles van 210cc/7 schepjes 04.30 uur werd hij wakker voor zijn flesje 210cc/7 schepjes. overdag krijgt hij 3 voedingen en een nachtvoeding. ik wil weten, waarom hij nu wel voor een nachtvoeding komt?
Waarom hij nu voor een nachtvoeding komt? Daat kan ik natuurlijk geen antwoord op geven. Eetpatronen van kinderen veranderen. Daarbij is isa natuurlijk behoorlijk ziek geweest en afgevallen. Misschien is hij nu wat aan het inhalen? Ik zou fijn doorgaan zo. Ilja
oke, dat dacht ik ook dat hij aan het inhalen is. Maar ik heb eigenlijk nog een vraagje: Voordat hij ziek werd had hij 4 voedingen overdag en nu hij weer beter is, ben ik gelijk 3 voedingen overdag gaan geven. Ben ik nu te snel overgegaan naar 3 voedingen, nadat hij gelijk beter is of maakt dat niet uit.
Op zich maakt dat niet uit. Het kan wel zo zijn dat hij dus daarom nog om een vierde voeding vraagt. Als hij het nu goed doet zou ik het zo laten. Houdt wel in de gaten of hij weer goed groeit. Ilja
zijn ritme is nu in orde, hij heeft nu 3 flessen overdag en slaapt snachts weer. bedankt voorj e antwoorden